ponedjeljak, 1. travnja 2019.

RADOSNA OTAJSTVA, razmatranje

Radosna mi krunica dušu obasjava, ZDRAVO MARIJO poklanjam onoj koja me upućuje kao svoju kćer kud mi je, hodim dušom u Nebo jedinom Otkupitelju , Spasitelju, vratima Raja, ISUS KRISTU, da prođem kroz onu pravječnost blaženog trenutka sa njim. Da vidim osjećajem vijest o začeću Djevice Marije, da vidim sreću i njeno radovanje kada Duh Sveti nad njezino blaženo tijelo sleti i anđeo Gabriel lipu vijest joj najavi! Osjetim taj let krila i kako se je sreća u majčino srce slila. Blagoslovljena majko uvijek budi, moja te duša ljubi! Krećem sa tobom u pohode Elizabeti, nema kraja ushićenju i sreći, kako ti samo sreću osjetim u ovim suzicama svetoga ganuća. Prijateljica te tvoja grli, blagoslivlja ljubi, vidim vas tu u duši poleglo mi sve tvoje najmilije. Blagoslivljam ti djetešce malo, koje ti utrobu krasi. Blagoslivljam ti malog Isusa ovim svojim osmijesima i molitvama. I rođenje Bogočovjeka vidim, ja se toj Betlehemskoj zvijezdi divim, ona je put moj, svijetlo na kraju tunela. Iz zemaljskog u rajsko ja rado se vinem. O majko u hram idem sa tobom i tvojim zaručnikom Josipom, promatram dijete Jahvino ljubljeno, kako mi se smiješi, govori pogledom grijehe ti odriješi, ljubavlju te darovah zauvijek. U hramu si ga prikazala u hramu si ga našla, sudbina nebeska tebe je blagoslovila, ona volja Oca nebeskoga. Blagoslovljen je plod utrobe tvoje, svi se anđeli sveti za vas mole i ja obična smrtnica, grešnica, o Gospe moja. Znaš da sam htjela odgojiteljica biti, kraj dječice život provoditi, nije se ne ova moja potreba mogla u ostvarenje pretvoriti, ali sam čuvala u srcu uvijek malog Isusa. Pjesme mu pjevala, uspavankama ga branila, blagoslivljala, ti sve znaš. Oduvijek si sa mnom bila, kada slomili su moja krila. Grlio me tvoj sveti plašt, prekrivao zvijezdama ljubavi, vjere i ufanja, nikada te ne zaboravljam, znaš da bi radije da mene zaborave svi, pa i sreća, jer važniji mi ovaj moj križ koji umi i tugom i plakanjem ljubiti svete odaje. Tvoje brižne ruke i oči koje bdiju nad životom mojim kad do kosti me zaboli.
Od srca Ana Emanuela

Nema komentara:

Objavi komentar