ponedjeljak, 1. travnja 2019.

POUZDANJE SRCA MOG U PRESVETO SRCE ISUSOVO


Imam obećanje tvoga Presvetoga srca u mome srcu, vjerujem Riječi tvojoj Gospodine. Osjećam darovnost tvoju koja silazi na krilima Duha Svetoga i Ti ćeš dopustiti da moje boli bezbol zagrli. Potreba mi je samo ljubiti te i bditi u nadi. Vjeru mi jača ljubav tvoja velikodušna. Znam da će moje trpljenje pomoći mnogima za spasenje, zato ova patnja ima smisao. Poučio si me kako ljubav hrabro nosi križ kako se tužni ume smijati, jer se znaju često osjetiti da su odvojeni od tijela i žive dušom koju spašava svijetlost nebeska. Hvala ti jer mi dušu nadahnjuješ svaki dan, hvala ti jer si našao najbolji način da se ne samosažaljevam već da hrabrim druge unatoč svom beznađu zemaljskom. Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela, Bilaj 1.04.2019. 💒🕊


Nema komentara:

Objavi komentar