petak, 19. travnja 2019.

TAJNA KRIŽA

Bože mili otkrila sam tajnu križa, tajnu boli koja se uzda u tebe, sve je do ljubavi koja nas vjernike ispunjava. Sve je do darovnosti Životvorca, kojeg si nam poslao da nas uputi u istinu. Ljubav čvrsne vjeru i kada je ona jaka i bez kapi sumnje, mi se mijenjamo iznutra i prihvaćamo križni put, jer je on tvoj put koji odvodi u samu radost uslišanja. Promatram svoj život bolan od malena i kako sam ja rasla, sa mnom je rastao moj križ, ali i moja ljubav i pouzdanje u Tebe. Nisam ja ostavljena i sama, kako kažu boli moje i mane moje i sve nepravde zemaljske.... OSJETE ME ONI KOJI ZNAJU ŠTO JE LJUBAV KOJA DOLAZI OD DUHA SVETOGA!  I to je moja radost najveća, služiti Tješitelju i pokušati po poticajima svetim svaki dan biti za suzu ♡ bolja, za emociju za tuđe brige osjećajnija i od njih nizati molitvene perlice utjehe! Ne mogu puno, ali može sve Gospodin kojem se klanjam i u Njegove rane suze kao bisere stavljam, želeć mu ljubavlju zacijeliti Presveto srce probodeno našim ljudskim grijesima i isprositi za sve one koje susrećem radost spasenja i milost obraćenja. Imam sve, jer ti si Kriste moje sve! Ljubav 💗 je tijelom bolnim skrivena, ali je u čistoj duši razotkrivena!
 Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 19.04.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar