subota, 6. travnja 2019.

OSUNČANA DUŠA

Jutro toplo, osunčna duša, zamirisla, na blagoslov Krista kralja! Cvjetovi procvali na poljanama moje duše, proljeće voljeno raduje me, divan je darivatelj Stvoritelj! Golubići i razne ptice, radosne vijesti mnogima daruju, probuđena sam da bi ljubav Božju navještala. Da bi blagoslov osluškivanja upila i darovala bližnjima! U hramu moje duše Isus propovijeda, sjedoh na klupicu da ga poslušam i zaištem Oče, pomozi mi spoznati što mi je činiti, daj da razumijem pouke svete u miru sina tvog ljubljenog. „Tako još nitko govorio nije!“ 🌈(Iv 7, 46) i srce moje unatoč patnji u nadi se smije. Raduje me radost Gospodina koji me razumije, koji me voli nesavršenu savršeno. Oduševljava me milost Svevišnjega, koji me ljubavlju ispunjava.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 6.04.2019.




Nema komentara:

Objavi komentar