utorak, 9. travnja 2019.

IŠČEKIVANA LJUPKOSTI

Iščekivana ljupkosti, pronalazim tiho mjesto tu u srcu svom, smještena sam sklupčana kao malo crno janje podno tvoga križa, sa kojeg me ti Gospodine obasjavaš mirom. U rukama tvojim isijava svitak kojeg ti čitaš mojoj duši. Sve je ljubav koja me hrabri i zauzima se za mene. Jedini ti Jaganče Božji znaš sve o meni, jer je božanski plan moj život. I da je najtužniji, on je divan jer slavi tebe Isuse. Nagrada mi je voljeti te neizustivo, izdržavati sve boli sa osmjehom i kada suze poteku zovem ih milosnim kontaktom između tvoga i moga srca. Tijelo tvoje, mala Hostija bijela okrijepa je duši mojoj, ti me umornu nosiš, kada posrnem padnem na trnje koje uskoro procvjeta svetim spoznajama, uvijek me zoveš svojom i hrabriš u padovima. Preobrazi moj hram duše u svjetlost samu, izbavi me iz svih strahovanja. Duh Sveti neka širi darivateljska krila, obradovan mojim zazivima. Nježnosti rajska budi vječno vodstvo moje. Tješitelju i Advokatu uzdam se u tvoj let. Na tvojim krilima i ja želim poletjeti, jednog dana u Rajski svijet Novog Jeruzalema. Pomozi mi zaslužiti posebnu milost oslobođenja od Čistilišta, pomozi i svima onima koje nosim u molitvenim grudima. Amen. Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 9.04.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar