srijeda, 9. siječnja 2019.

VRIJEME DAROVANO OD GOSPODINA

Gospodine, ostajem u vremenu koje je tvoj dar meni, ostajem ovdje daleko od užurbanih gradova novog vremena. Ostajem obična seljančica, koju ispunjava ljubav tvoja svemoguća, mir mi daruješ. I ne bojim se plakanja, strahovanja nema ona koja se zbog tvoje milosti u okovima smije. Sve će ionako proći, pa i ovo vrijeme križnog putovanja koje je puno vrana grahtalica sudačkih. Jer ako imam kuda poći, to bi bila Nebeska domovina koja me prihvaća sa ranama i manama, kao da sam najsavršenija. Učiniti ću puno toga kroz dan, a sad ću ispiti melodičnu kavicu. I biti ću radosna iako me jako boli. Zahvalna sam ti jer vidim, jer osjećam, jer imam srce koje voli i kad je slomljeno od ljudskih lažnih obećanja. Violinski ključ i note slavljenja Duh Sveti mi poklanja, lipšeg nema. Lipše mi ne treba! Živi mi se ljubav sveta, živi mi se istina! 
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 9.01.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar