nedjelja, 13. siječnja 2019.

ISTINSKA LJUBAV JE U SJEDINJENJU POŽRTVOVNOSTI SA JAGANJCEM BOŽJIM

Slijedi djela požrtvovnog Jaganca Božjeg i znati ćeš što je ISTINSKA LJUBAV, kada uistinu postaneš sjedinjen sa Njim, zavoljet ćeš mi i rane i mane, jer će ti duša i srce dobro znati da je moja ljubav skrivena. I da sam samo ono što opjevavam. Drugo mi je sve tuđe. Još sam učahurena, ali milosrđe Božje pustiti će leptiricu svoju raspjevanu u let, onda će mi šarena krila svi voljeti i oni koji su mi za križ sudili. A ti, ti me bar probaj razumjeti u vremenu preobraženja, zavoli drugačiju drugačije nego su me voljeli. Upitaj ustvari svoju slobodnu volju što bi ti, jer ja sam seljančica ranjena, krunu princeze nikad nisam dobila. Krunili su me lažnim obećanjima, oni što su bili sa maskama anđela. Gdje si nestao, bijelokrili anđele, u srce moje da šapatom Neba spasiš me!?


Nema komentara:

Objavi komentar