srijeda, 23. siječnja 2019.

VOLI U MENI ONO NAJDIVNIJE, VJERUJ DUŠI MOJOJ U SRED BOLA TIJELA

Ono što ti se sviđa u meni, to je tvoje i moje! Bol, rane, mane, tuge, to i nije dio mene. To su od mog rođenja došli crni anđeli da bi moji ljubav bijelokrilu sakrili. Možda su i uspjeli tijelo moje unakaziti, u obličje neženstveno staviti, ali dušu nju mi nisu uspjeli sakriti. Ispod sve te vanjštine uplakane, uvijek se ukaziva moja radosna duša. Uvijek nadjačam vjerom u svetu ljubav te zamke zloga. Uvijek se oglasi ranjena ptica sa pjesmama nebeskog uslišanja. I neka me mnogi optužuju za križ, neka ne razume moju bol. Ti me voli samo kap ljubavi rajske. Tako da te mogu u dan oslobođenja iz čahure, krilima svjetlosnim blagosloviti, zahvaliti ti jer si mi vjerovao u zemlji suda. Shvatio si da nisam luda. Već je luda ova moja bol što leptiricu ljubavi robuje.
Od  Ana Emanuela, Bilaj 23.01.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar