srijeda, 16. siječnja 2019.

ZAR BI ZBOG TIJELESNOG NEDOSTATAKA, MOJU LJUBAV MANJE VOLIO?

A da me sasjeku krivovjernici i oduzmu mi i ruke i noge i ne dopuste mojim zemaljskim očima da te vide jer sam umrla, zar bi moju ljubav zbog tijelesnog nedostatka manje volio!? 💔 Tako ti se ja volim i kad sam osakaćena tijelom, dušom ostajem ljubav trajna. I kad mi takav dođeš u život, obličje zemaljsko ću preživjeti, jer ću se dušom u zjenice tvoje vinuti sve do smrti. Kada ti budeš odlazio sa ovog svijeta, tada će i moja duša sa tobom. Jer se ne odvaja duša od duše kada su jedno pred Bogom. Postoji mogućnost da ću ostati sama, da me nećeš znati pronaći, nećeš se pod križ moj usuditi podvući, sa mnom do Raja požrtvovno ići. Znaj da ćeš sa mojom dušom ploviti, da ću te uvijek kao anđela voljeti. U svetom Nebu tvoj lik će mi prići i suza slap će niz oči naše sići. Gore nema strahova, gore pobjedi istina. Ljubav ljubav nađe. I ne ne ljutim se što te nema uz mene tijelom, radosna sam jer te volim kao svetu tajnu.
Od  Ana Emanuela, Bilaj 16.01.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar