četvrtak, 3. siječnja 2019.

ŠTOVANJE PRESVETOG IMENA ISUSOVA



Ne daj da ti ime izgovorim zalud, uči me drugoj zapovijedi tvojoj, vječno mi u duši svjetlosnom tintom ljubavi upiši svoje ime Isus Krist Spasitelj – IHΣ(OYΣ) – čit. Jes(us) , da te častim u poniznosti i vjernosti u sve dane života moga, dajući hvalu Ocu nebeskom jer mi te darovao za Otkupitelja. Kološanima 3,17 I sve što god riječju ili djelom činite, sve činite u imenu Gospodina Isusa, zahvaljujući Bogu Ocu po njemu! Neka te pjesma duše moje blagoslivlja liposti Svevišnja, ljubavi Presvetog Trojstva, rajskog vodstva. Blagoslovljen Novi i Stari zavjet u kome se proslavlja tvoje moćno ime Kriste Bože. Što mi imaš dati, dati ćeš mi po svojoj milosti, ja ću te ljubiti pobožnošću svoga srca, jer je ono uz dušu sve što imam dati kao vapajnu ljubav. Emanuele, slatko ime tvoje ukras je pjesničke duše moje! Blagoslovjen Ješua, blagoslovjen Otac Jahve, blagoslovljen Duh Sveti, Ruah! Presijavate se u  Bijeloj Hostiji, Otajstvena milosti hvala ti! Blagoslovljen sveti Bernard Sijenski, sveti Ivan Kapistran i sveti Ignacije Loyol  , koji su potaknuli slavljenje tvoga moćnog imena i svete providnosti! Amen!

Iz “SVJETLOSNE KATEDRALE MOLITVENE DUŠE“
Svagdan, Presveto ime Isusovo,
Ana Emanuela Šimunić, Bilaj 3.01.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar