srijeda, 16. siječnja 2019.

DUHOVNO POSVOJENJE

U školjku molitvenu, položit će te Gospodin, tebe djetešce milo, što si se u nadi mog srdašca skrilo. Posvojit ću te dušom, čuvati ću te molitvom, kao što čuvah mnogo duša nerođenih. Samo Gospodin zna moju ljubav za dječicu, samo On odabire dušu za čije rođenje molim. Budi mi radosna dušica, začeta u utrobi majčinskoj, bit ću ti čuvarica uz tvoga anđela. Blagoslivljam ti nogice i ručice, blagoslivljam ti otkucaje srdašca malenoga, blagoslivljam ti okice, blagoslivljam ti kosti, krv i vene, blagoslivljam te ljubeć i zazivajuć predragocijenu krv Kristovu koja sprečava pobačaje, koja će te sačuvati u svojoj milosti i izbaviti iz grijeha nepromišljenih ljudi. Borit ćemo se skupa da ti živiš, hoćemo djetešce Božje, jer začećem si živa duša, odrastaš na slavu Božjeg imena. Gdje si sad to zna samo Bog, čije si dijete nije mi znano, ali tebi će biti znana moja molitvena ljubav brižna. Svaki otkucaj moga srca neka ti bude uspavanka, i svaka moja molitva radosno buđenje duše. U dan kada dođeš na svijet, zaplači kao što je djetešce Isus zaplakao i budi blagoslovljena dušica Božja čitav život. Zagrlit ću te dušom u vječnosti, milost ću tvog radosnog rođenja ja od Gospodina isprositi.  Možda nikad neću dječicu u tijelu imati, ali ću biti ona koja ljubi i ona koju ljube djetinja srdašca. Biti ću čuvarica dječice, duhovne i tjelesne. Gospa će mi pomoći u duhovnom posvojenju, ljuljuškat ćemo te u milosti Božjoj.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 16.01.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar