četvrtak, 10. siječnja 2019.

LJUBAV ĆE PROIZAĆI IZ LJUBAVI

Razumjeti te će netko, hoće! Suze tvoje kad ispije iz duše i pomiješa ih sa suosjećanjem koje je autentično sa tvojom ljubavlju. Jer i sad taj netko u vjeri tvoga bola, kao melem postoji. Netko brižan iskrenu pjesmu voli. Ples navještaju sveta Nebesa, dogoditi će se u ime Isusovo radosna čudesa. Možda te napuste mnogi, anđeo koji ljubi predragocijenu krv Kristovu neće nikada. On se u sred trnja za vijenac od ruža bori. Dobro zna, da je svaka kap prolite krvi latica, svaka suza bisernica. Postoji požrtvovna ljubav, njemu Bog sve u uslišanje preobražava. I kad me nađeš, takav pun liposti žrtve i ja ću iz trnja procvasti i mene će Bog u ružu tvoga srca preobraziti. Nije da se hvalisam, ali znam vječnom ljubavlju autentičnu dušu voljeti. Mačem pravde nepravdu zaustavi, krilato moje. Ako te nema u ovoj zemaljskoj postojamosti, oh neću žalopojit u meni sve ostaje, za Nebo nas čuvam. Možda te od moga srce Bog stvori, jer bilo bi divno vidjeti onog tko me ovako kao vjera moja voli!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj, 10.01.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar