utorak, 22. siječnja 2019.

LJUBAVI MOJA VJEČNA ❤

Iz očiju mi sipi perje ljubavi moja,
pozvao me anđeoski šapat ka sebi!
Usnulo je sve o meni u rajskome krilu!
Nitko se ne sjeća mog bola više,
jer je ljubav sve što u mojoj duši diše. 
Nisam više u manama, 
nisam više u ranama.
Ne sude mi više za križ ljubavi moja! 
Jer je srce prikazalo Ocu nebeskome
osjećaje svoje, 
milost me je Kristova obasjala!
Duh Sveti mi je poklonio poseban dar.
Uslišena je duša moja, radosna sam!
Ostaješ putovati sa mnom
gorama zelenim!
Pustolovna je ljubav naša.
Ukrašena najdivnijim 
cvijetovima Jeruzalemskim!
Na izvorima planine Sion
ispijamo vodu spasenja,
okrepljeni su jelenče i srna. 
Sklopljena su nam krila u
zajedničku molitvu, 
zbog naše ljubavi mnogi radosni su!
Znaju svi da me više zemlja grliti neće,
Nebeska šaptačica, rajske je sreće!

Od  Ana Emanuela, Bilaj 22.01.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar