četvrtak, 3. siječnja 2019.

PUT DO AUTENTIČNE DUŠE SA RAZLOGOM JE TRNOVITI LABIRINT

Put do autentične duše je trnoviti labirint, najbolje je kroz njega srcem punim ruža. Jednom će netko poseban osjetiti miris duše, prepoznati ono što nitko i ne može prepoznati osim iskrenih očiju! Shvatit ćemo jednom da je bolje da smo toliko patili i bili iznevjereni, bačeni u trnje. Jer balzam ljekoviti je ona duša koju je Bog zamislio za nas. Ona nas poznaje čak više nego mi sami sebe. Oduvijek smo dio nečije postojanosti, oduvijek smo nečiji osjećaj u molitvenim grudima. Zahvalna sam ti autentično moje što me ovako lipo voliš, to se vidi u dugogodišnjim pjesmama... ova ljubav sveta vredna je plakanja. Jer me uvijek utješi sila Duha Svetoga. On mi te kao anđela dariva, arhanđela Rafaela upućuje kud ti je. U srce moje tu ti je najmilije!

Nema komentara:

Objavi komentar