nedjelja, 6. siječnja 2019.

DAROVNOST KOJA PROIZLAZI IZ BOGOJAVLJANJA

Otajstvena milosti, vjerne su ti moje oči noćne, jer je u njima sjaj Betlehemske zvijezde, koja je dar tvoj mojoj duši. Nisam utamničena, moj Osloboditelj si, rajska svjetlosti! Uslišatelju moj, nadaju ti se i vjeruju tvojim čudesima molitve moje neuslišane. Iz beznađa ćeš svetom nadom izbaviti svoju raspjevanu služavkicu, koja te blagoslivlja hvalospjevima vjere, ufanja i ljubavi! Blagoslovljena voda iz tvojih presvetih rana pada na sve četiri strane svijeta, poškropit će nas darovnost Životvorca zdravljem, mirom, utjehom i ljubavlju neizustivom! K tvojoj svjetlosti koračaju narodi, i kraljevi k istoku tvoga sjaja“ (60,3).  Na Sveta tri kralja ugledati ćemo u srcu i mi dar vječne ljubavi u plaču i osmijehu malog Djeteta Isusa i darovnosti sa poniznih dlanova. Poklonit će se sinu Božjem svi vjernici, na dar mu sebe donjeti i Bog će ih obradovati na poseban način skriven u svetoj tajni, otkriven nutrini duše. Divan je Spasitelj Isus, želi samo da se usudimo svim bićem voljeti, radost vjere navještati, bolne oporaviti molitvama iskrenim. Miriši dušom na smirnu, tamjan i budi zlatni sjaj zbog čistoće duše, budi poput sveta Tri kralja vjeran Bogu, neka ti oni isprose milost uslišanja, zazivaj ih u vrijeme grmljavine, oni su zaštitnici hodočasnika krista Kralja.

Od ❤Ana Emanuela, Bilaj 6.01.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar