ponedjeljak, 28. siječnja 2019.

UPLAKANA JEZERA LJUBAVI, GOSPODIN PREOBRAŽAVA U HVALOSPJEVE NEBESKE UTJEHE


Oči moje napunile su se davno bolom, krik mi je parao srce, mislila sam izludjet će me bol, sud i nepravda, ali zbog molitve oči su moje postale jezera ljubavi, ufanja i rajskih misli, obasjane milošću Životvorca, Bog je u meni počeo stvarati melodiju. Prepustila sam se šapatima Neba, osjećajnosti koja mi prolazi vapajnim venama, krv je moja bolna postala utješena presvetom krvlju Isusovom. Kada bi mi bilo najteže, pisala bi. I zato sam ja od onih koji danonoćno pišu, za Raj dišu, želeć odmaknuti misli od bolnih riječi i osjećaja, a ujedno utješiti one slične meni. Sve mi životne situacije dobri Bog preobražava u zapise duše, u ono što mi ne mogu ukrasti tuge i sud ljudski. Najdivnije riječi pišem kada do kosti boli, kada peku nepravde i koči tuga, kada mi bolesti zaustavljaju život zemaljski i ne mogu biti ono što sam u srcu i duši. Nepomična sam često bila, ali uspjela bi valcer nebeski otplesati, princa Jeruzalemskog dozvati u svoju bol bezbol da mi bude. Uspjela bi mnogo i kada suze teku, biti oslonac manje uplakanima, manje bolnima, da nitko nije primijetio moju neizustivu bol. I zaista sada sam na rubu kada se pitam zašto me Bog ne uzme ka sebi, oh lakše bi iz bezbola utješiteljica bila. Prevelika se lavina osjećaja na moju dušu i tijelo slila. Bespomoćna sam, a mnogi misle da sam ja čudotvorkica, ozdraviteljica. Oh nisam dušice Božje, ja sam samo čahurica mala, od ljubavne duše molitvene satkana, željna biti melem, a ni sama melema nemam, u trnje su me bacili još kao malu i sve više i više me probija bol. Na cvijet miriše moja vjera, koja proizlazi iz ljubavi prema Gospodinu, nadam se uslišanju, a tako osjećam da će sve moje doći u nebeskoj postojanosti. Sa anđelom čuvarom, anđelima i arhanđelima, svim svetima i voljenima moram uspjeti kroz križni put. Moram se radovati, jer mi Božji jesmo radost života. U pupoljak cvijeta Jeruzalemskog preobražava se ova moja bol, kao miomirisna ljubav želim pred Gospodina. Milost me Njegova blagoslivlja rosom spasenja. Dao Bog da izdržim, ono što je neizdrživo… Amen.  

Bilaj, 28.01.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar