srijeda, 9. siječnja 2019.

SVJETLOSNA KATEDRALA MOLITVENE DUŠE

Gdje bi ja kada bi se u pustinji izgubila!?
Gdje bi ja kada bi sve opipljivo nestalo!?
O gdje bi ja da samo duša od mene ostane!?
Zna čežnja moja gdje bi ja,
u svjetlosnu katedralu Duha Svetoga,
gdje su u molitvi svi blaženi i sveti.
Sad mi je opjevavati ih, molitvu uputiti,
sad mi je prijatelje duhovne imati,
sad mi je proslavljati sa njima
milost Gospodina Isusa Krista.
Da jednog divnog dana bol moja prestane,
da se nesavršena
u savršenu ljubav podigne.
Predragocijena krvi očisti me
od svih mojih razočaranja i tuga,
od svih prisilnih misli i padova.
Iz svijeta materije i grijeha izbavi me.
Iz sudačkih očiju i ruku spasi me.
Povedi sa mnom neutješene,
povedi sa mnom bolesne i sirote.
Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 9.01.2018.


Nema komentara:

Objavi komentar