četvrtak, 10. siječnja 2019.

ISPOD SNIJEŽNOG PREKRIVAČA

Bilo bi dobro da sviju na jedn
o vrijeme prekrije snijeg, pa da se samo pjesmom nalazimo i odvodimo u topla ognjišta utjehom nutrine. Bila bi i ja tad nađena dušom! Zato me tako i voli, kao da ispod sniježnog prekrivača postojim, jer ja sam ti  zatrpana djevojčica sa šibicama... Beztijelesno sam ti ja biće, ponajviše! Toliko sam željela upaliti ljubav, a bol me sakrila od nas. Samo ti zima može reći kako je meni, kao da me nema. A ispod svog tog bjelila ja sam ljubav skrivena. I nije mi mileno kao da ću dočekati proljeće, pa da ćeš me kao cvijetak ubrati. Meni je kao da sam na sjevernom polu, pod snjegom se suze u led skorile... Tko da me nađe. Samo sunce Boga Živoga, da otopi beznađe.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 10.01.2018.




Nema komentara:

Objavi komentar