utorak, 11. travnja 2023.

VJERA U USKRSNUĆE

Kako je dobro znati da će ljubav iz mene ustati, pa da me neće ni prepozanti kao tijelo, tek kao dušu kada progovorim. Znam da tako će biti Isuse moj ljubljeni, jer tvojim putem idem u tvoje ću čudo da se preobrazim. Nosit ću okove sa tvoga križa, ali i ljubav sa njega koja me je spasila i kada se svaka nada gasila. Puninom Duha Svetoga ispunjaš dušu moju, pa mi okovi na tijelu ne mogu ukrasti životnu radost. Svete me rane iskupile, blagoslovljena sam imenom tvojim milosni moj Isuse. Neka me iz zemaljske odore Duh Sveti obuče u svetu odoru, da znam biti vjerna u svjedočenju ljubavi koja silazi Odozgo među malene, oboljele, rastužene da nas oporavi i izdigne iz ništavila grijeha, osposobi nas za nova jutra darujući nam obećanje da će na kraju križnog puta prestati mučeništvo i da ćemo zadobiti mjesto na Nebu u kojem je najveća radost biti u prisutnosti Boga Živoga. Šalji konje svete po mene, da iz groba tijela ustanem, da se raduje  sa tobom Gospodine i vječno ti pjesme zahvalne darujem, jer si me iz doline bolesničke uznio međ planine ozdraviteljske, na Sionu da se sa svim svetima radujem i Trojedinom Bogu služim. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 11.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar