nedjelja, 16. travnja 2023.

IZ PRAHA ĆEMO IZAĆI KAO KRISTOVO ZLATO

Iz praha zemaljskog 
evo nas ustali ti i ja, 
živi smo zbog daha Duha Svetoga.
I nadvilo se trnje i oštro granje u 
naša tijela i neda da zasja na 
meni haljina bijela. 
A ti mi kazuješ radosti 
meni si ti lipa i u bolesti i u žalosti,
obučeni smo u isto,
ne brini i zemaljsko ruho 
biti će nam zbog 
milosrđa Božjeg čisto. 🎺🕊

Od ovog blata ostalo je 
još puno rajskog zlata,
to smo ja i ti sveta radosti.
Taj sjaj ljubavi nikada neće umrijeti. 

A i ovo blato i ono će plod 
naše vjere dati, 
kada naše sjemenke u zemlju padnu
i srca nam kucati stanu.

Nebeska srca živjeti će,
uživati ćemo plodove sa 
stabla vječnoga života.

Biti ćemo poput anđela 
čitavog života! 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 16.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar