nedjelja, 9. travnja 2023.

VJERA U ONO STVORENO U DUŠI

Negdje postoji put prema kojem odlaze sve naše molitve, negdje se od zla sakrije ljubav duše i živi ono u što je uzvjerovala. Evo mirišem na uslišanje, evo čujem kako potok ozdravljenja teče i mi pijemo vodu vječnoga života ljubavi. I osjeća moja duša novi smo, dodičem haljine bijele, nema mi tijelo bola, novo je i preporođeno od svjetlosti Isusove. I ti si mi dragosti sav pun liposti, sav od ljubavi satkan, ljubavi koju sam ja čekala i nikada nisam vjeru u tvoje srce izgubila. Sve da sam te samo umislila, sama stvorila lik anđela, opet si i takav samo moj i samo onaj koga bi Presveti dlanovi od praha moga srca stvorili, oživio bi te za mene milosni Bog. Da toliko mu vjerujem. Da sve u meni nestane ti bi od mene nastao, jer te sve moje tražilo, navješalo i prije dodira voljelo. Ne znam ni sama kako to, ali tako mi je za melem u bolesti dano. Ti si mi ljupka misao, života smisao, pa sve da te samo u srcu nosim, kao duha do vječnosti dobro je tako smo uvijek skupa, uvijek jedno. Neka te anđele, krilima svojim ti grli me, da nastavim hodočastiti kroz trnje dok ti si moje ruže mirisne. Vjerujem u tebe i sad kad bolest krade moje pravo da te ljubim. Vjerujem naći ćeš me, naći ću te, ljubav je trajna i ona čuda stvara, kistom svetim oslikat će te dobri Bog, reći će mi tko si ti, gdje se skivaš osim u meni. Navjestit će mi glasnik zdravlja i ljubavi sve, ja vizijama nutrine vjerujem, ne sanjam zalud javu duše. Ne mirišem zalud na naš omekšivač, ne zamišljam zalud krevetiće dječice, igračkice, našeg rada plodove i ne gasi se kamin u našoj drvenoj kućici, ti ga ložiš, tebi je pomoćnik sveti Josip, drva ćemo za vječnost imati, tata će dječici rukice grijati, pjesmice im pjevati, mama će vam ručkiće praviti, pisati i lica oslikavati... sve ćemo postići mi moja rajska obitelji. Ići ćemo na izlete u planine i na more graditi pješćane dvore, učiti plivati, svirati, pjevati.... mi ćemo figurice anđela praviti, sirotima ih poklanjati... Radovati ćemo se kroz nacionalne parkove, blagoslivljati jezera i slapove... ići ćemo u crkve stare i nove, u skrivene dvore u kojima ćemo svima ispričati bajku o našoj ljubavi. Svud će nas biti kad Duh Sveti čudesa oglasi! 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 9.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar