četvrtak, 13. travnja 2023.

NE DAM TE

Ne dam te ni jednoj, nedam te...
Ljubavlju čuvam te samo za sebe.
Ne dam te ni bolesti, 
jer ti ljubiš moje zdravlje izašlo iz ljubavi duše.
Ne dam te zvijerkama poganim,
ljudima neiskrenim...
Nedam te.

I da čuvam te upravo 
sa mučeništvom tijela,
jer mi je u njemu jedina radost
biti sa tobom, 
anđelom namijenjenim od Gospodina.
Čuvam te mučenjem svoga tijela,
čuvam te sa molitvom suza i 
sa hrabrim osmjesima dok mi 
sa instrumentima bola prilaze. 

Nitko te možda tako ne zna čuvati,
ali znam ja, jer čuvarica sam svoga čuvara. 

I ne nisam još sveta, 
ali se sjedinjujem sa svetima,
da Bogu prikažu moju vjeru u ljubav.
Pa kako mi bude,
možda prestane me sve zemaljsko i 
odem u rajsko...
A možda sve novo i 
na zemlji prije smrti bude,
možda se sjaju moga križa začude. 

Bog već zna, neka putem
Duha Svetog naviješta! 

Ja milo disati sa tobom moram 
il na Zemlji,
il na Nebu i 
voljeti moram,
to mi je potreba i život duše.

Amen. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 13.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar