nedjelja, 23. travnja 2023.

ČUVAM TE VJEROM U NEBESKOJ KUĆICI

Čuvam te u kućici za ljubav.
Čuvam te u kućici gdje na prozor 
dolaze svete ptice da nas bude
i raduju se ljubavi našoj.
Čuvam te kraj ognjišta srca,
gdje plamen radosti ne tinja,
već bukti u službi Duhu Svetom 
koji te je u dolinu moje vjere poslao.

Čuvam te na dlanovima svojim,
kao anđela koga sveto volim.
Čuvam te ljubeći ti dušu.

Mi smo si zdravlje za zdravlje,
radost za radost,
vraćena izgubljena mladost. 

Oči su tvoje i more i jezero moje,
u njima se izljeva blaženstvo 
i povjerenje, u njima odmaram,
u njima usnem i u njima se budim.
U njima putujem u nebesko,
gdje bolest ova ne postoji.
Stvori me Bog da te vjerom volim.
Da ne odustanem ni zbog smrti 
od kućice nebeske, 
koju anđeli za nas izgradiše. 

Tako te činim samo svojim,
tako što na tebe mislim i 
za tebe se svakim otkucajem 
srca molim.

Mogu mi uzeti na zemlji sve,
pa i isčupati organe, pa i ovo 
moje pjesničko srce,
mogu ali pjesmu moje duše zaustaviti 
ne mogu, naći će te sve moje.

Obećajem ti vjerom svojom
ozdraviti ću pa sve da moram 
u novo tijelo nebesko, 
ja ću ti sa njim pred oči doći.
Tebi koji u ljubav vječnu vjeruješ,
tebi koji se pred Svetohraništem raduješ,
jer ljubav Božju i moju osjećaš 
kao nadu svoju.

Ja ću ustrajati do kraja, 
nebi da te izgubim,
niti da ti izgubiš vjeru u moju dušu.

Doći će oslobođenje,
suza radosti nama će da krene. 
Znam da negdje samo si moj,
samo stvoren za mene. 
Ti si mi osjećaj,
ti koji Kristu život povjeravaš, 
ti koji samuješ 
samo da moju dušu u sebi susrećeš.

Nađeni smo u vjeri.
Jednom ćemo tu vjeru u ljubav 
svjedočiti. 
Jer sve Bog objavi unaprijed u vjeri,
na nama je da uzvjerujemo.
A vjera je ova da samo ljubav čekamo.

Zato ću te čuvati u kućici duše,
i igrat ću se u njoj sa našom djecom. 
I dočekivat ću te uvijek radosno,
jer ti si radost križa mog. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 23.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar