nedjelja, 23. travnja 2023.

OSTAVLJAM TI SEBE KAO OPORUKU

Ljubljeni,
i smrt i život moj, sve se nastavlja u tebi...
I krik i smijeh moj... sve ti pripada.
I kosti moje samo su tvoje.
I krv ova koja niz vene mi teče...
I glas moj... 
I pjesma moja...
I srce moje dok Boga ljubi,
opet je i tvoje jer otkucava u 
molitvi za tebe. 
Ne gubi se ljubav nikad, 
ona u nasljedstvo ide. 

Svjetlost te moje duše rado posjeti,
da i tvoja duša krila na sebi osjeti,
bolna žena može bezbol donijeti,
jer zna svim bićem voljeti. 

Iz praha izdigni ljubav moju,
diši za mene...
učini najlipša djela,
stvaraj u sebi sve ono
što ljubiš u meni. 
Sve ono što sam biti htjela...

Srce ti čuva nebeska žena,
znati ćeš to u dan 
kad njeno srce kucati prestane.

Kad sve ugasne, osim njene 
oporuke ljubavi. 🎺💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar