utorak, 18. travnja 2023.

ANĐELE ČUVARU SVETI BRATE MOJ

Anđele čuvaru sveti brate moj, rasvijetli ovu noć krilima svojim, da se strašila iz noći ne bojim. Vedri mi misli, mislima svojim šapni mi da osvanuti će olakšanje, pa kad mi i suza u tvoje krilo kane, ti ćeš je Bogu prenijeti kao dar trpeće ljubavi. Pričaj mi priče nebeske, one kad život se nastavlja, kada ljubav se od ljubavi nikada ne rastavlja! Savjetuj me, hrabri me, propovjedaj mi čuda Kristova u mom životu, svjedoči ih usnama mojim. Posluži se dušom, tijelom i duhovnim srcem mojim, pa gdje god nađeš grijeh u njega izli predragocijene krvi i vode koju si uzeo iz slapova Božjeg milosnog srca. Opravdaj me pred Licem Svetim za moju stalnu bol, za moju nemoć, za svaku moju krivu stazu i čin... Što moram ja ću i dalje sa ljubavlju nositi, ali neka me gorki kalež mimoiđe, jer On je Isusov ja nisam tako jaka, ja sam mala i slaba da bi znala piti neizdrživo mučeništvo. To Isusu dajem a za sve svoje grešno ja se kajem, iz lanaca neka me oslobodi požrtvovni Jaganjac jedini dostojan otvoriti Knjigu Života i Riječju čuda istog trena učiniti. Šapni anđele moje molitve Presvetom srcu i biti će novo sve, amen! 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 17.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar