subota, 8. travnja 2023.

TRAŽI ME U ČISTILIŠTU ZEMALJSKOME

TRAŽI ME U ČISTILIŠTU ZEMALJSKOM

Traži me Isuse, traži me...
iz plamena bolesti izbavi me,
iz ruku tlačitelja istrgni me.
Traži me Isuse,
i dušu i srce i tijelo moje
vrati k sebi u ozdraviteljske haljine.
Kada me nađeš u torinsko platno omotaj me,
ozdravit ću tad moje ljupko Spasenje.

Traži me Isuse po glasu molitvi mojih,
traži me Isuse zasjaj mi u ovoj tami,
iz krletke strašne izbavi ptičicu svoju,
koja ti danonoćno pjeva,
vrati me u bezbol Raja,
vrati me u Uskrsle zore,
da napijem se čiste vode.

Samo tebe čekam,
tebe Boga svoga volim,
i kada ne mogu klečati
ja legnem da ti se poklonim.

Nađena ću biti potpuno,
jer vjerujem tvojim uskrslim rukama,
biti će milosrđe moje kraj ovim mukama.

Čini sve novo ljubljeni kralju,
usmrti moje grešno
što plače i kuka u zemaljskom Čistilistu,
a dušu bliži vječnom Raju!
Ljubljeni sjedinjujem se sa svima
svetima na Nebu i Zemlji da
ti dam čast i hvalu!
Reci i meni voljeno moje,
vidimo se u Raju.
Amen.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 8.04.2023.

 

Nema komentara:

Objavi komentar