četvrtak, 6. travnja 2023.

PRANJE NOGU LJUBAVLJU

Ljubljeni operi me od bola duše....
Operi me od misli tužnih, 
operi me od svega što me dijeli od tebe.
I oprosti što sam te godinama 
tražila tamo gdje te nema, 
meni se biva samo u tvom anđeoskom srcu. 
I ja ću nožice tvoje u suzama i osmjesima
svojim prati zahvalnost ću im dati
što su me i ovako bolnu željele naći,
sve da ozdravim od razočarenja.

Vjerujem u noge bose, 
koje se mojim križem ponose. 
Vjerujem skupa smo mi na svakoj 
križnoj postaji...
Vjerujem tu si ti,
moj jedan jedini,
čija se duša Bogu omili...
pa mu dade na srce da me sveto voli.

Neka nas Gospodin opere od svake krivice,
neka nam je u odrazu vode kojom se peremo
uvijek Isusovo uskrslo lice. 

Čuvaj me, 
čuvam te...
molitvom se nadajmo nama,
od Boga namijenjenima jedno drugom, amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 6.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar