petak, 7. travnja 2023.

VELIKI PETAK, razmišljanje

Isuse da li kroz moju bol tijela kazuješ gdje tebe boli, Isuse da li kroz ljubav moje duše kazuješ kako me Presveto srce i bolnu voli. Isuse čije je ovo trnje u meni, čije je ovo koplje bolova u mojim bubrezima, čiji je ovo ocat u mojim bolnim kostima. Čije su ovo suzdržane suze na mom srcu, čija je ovo radost nade na mojoj duši. Tko milo sa mnom proživljava ovu bol, nebi sigurno mogli ni pristali na to pali anđeli, nebi oni bez ljubavi ovo podnjeli. Znam u mom tijelu i mojoj duši živi Duh Presveti. I samo on kazuje izdrži do kraja. I ne znam Isuse koja mi je ovo postaja, jer se penjem pa padam sa Golgote, pomislim došla sam do tvoga križa do groba sam sve bliža, a onda tvoj glas kazuje uz tebe je moje sve, sa križa pobjedonosnog kraljujem i životom te darujem. Spasitelju spasi ono u meni najlipše i kroz ovaj plamen bola oblikuj svoju glinenu posudicu, da se u njoj raduju mali anđeli. Dušom sam sa tobom u grobu, bdijem da tuge sve odu, radost smo mi rajska ljubavi, sve novo ti činiš, vjerujem ti, amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 7.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar