nedjelja, 23. travnja 2023.

MOLBENICA SVETOJ RITI

Sveta Rito, nebeska sestrice moja zamiriši mi blagoslovljenim ružama u ovom trnju, pošalji i svoje otajstvene bijele pčele da mi u ranama stvore svoje medne košnice, da budem darivateljica mednih saća dušama i krasna u odvažnosti pod križem. Pomozi mi da ne gledam na svoju bolest već da tješim tuđe bolesti vjerom u melem iz Raja. Poučavaj me ljubaznosti i kada svijet nije uvijek ljubazan, hrabri me u pokori, tješi me u nemoći, potpomaži mi u donošenju ispravnih odluka. I znaš što mi još isprosi, onu tajnu koju mi duša nosi.... 🎺🕊Otkrivenje 8,4 I vinu se dim kadni s molitvama svetih iz ruke anđelove pred lice Božje. Skupa sa anđelom pomozi svojim bdjenjem odgoditi sve kazne za grijehe moje, pa i da svaki ispari jer Bog me gleda po ljubavi. Ispuni moje bolne dane pričama svetim, raduj me dok skupa ispijamo čaj od ruža u tvome vrtu u kojem se sve što si vjerovala vječno razbudilo. I ako posustanem, ti me potiči na nebesku radost i da će mi biti po vjeri dano, jer je Bogu sve moguće, On je iznad mojih misli, Njegovi su planovi sama radost duše. Kreposti tvoje neka se izliju po krilima Duha Svetoga u sred duše moje. Da Boga snažno ljubim i za Njega trnje u tijelu sa ljubavlju podnosim. Učini me gorljivom za Božji poziv, za ono što On traži od mene. Uputi me kud pripadam, jesam li poput tebe i za suprugu i za redovnicu!? Koji je moj poziv... sve se čini da sam za zaručiti se poput tebe za Krista kralja, ali od nekud se i Princ Kristov u mojoj duši javlja i kao da ta svjetlost ljubavi iz njegovog srca isijava i želi da skupa služimo Gospodinu. Nekako mi na srcu to da ono što je pri stvaranju svijeta Bog stvorio to svima želi. Čestite obitelji koje ga proslavljaju, danonoćno ga blagoslivljaju. Bliži se blagdan tvoj, devetnicu neka ti ljudi i anđeli mole i Kristu se poklone, jer nam je dao zaštitnicu u beznađu, biser Umbrije, ružu Cascie. Divan je Gospodin u svojim svetima i anđelima, u braći i sestrama, po svud je ljubav Njegova. I neka bude volja Očeva svaka molitva koju mu upućujemo kroz tvoje sveto kreposno srce, koje raduje milosno Presveto srce. Nebeska sestrice prijateljice moja grlim te, znam da mi uzvraćaš zagrljaje po bližnjima. Znam da mi prosiš čuda jer ti jesi zbog vjere u Duha Svetoga čudotvorka Isusova. 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💦🎺🕊
🍯🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
Od ❤Ana Emanuela, Bilaj 23.04.2023.

🎺🕊Filemonu 1,5 jer čujem za tvoju ljubav i vjeru koju imaš prema Gospodinu Isusu Kristu i prema svima svetima.

Nema komentara:

Objavi komentar