subota, 1. travnja 2023.

ANĐEOSKA LJUBAV

ANĐEOSKA LJUBAV 💕

Tebe nekako volim kao cvijeće poljsko,
što mi raste iz duše kao lijek dok se molim.
Tebe nekako volim kao otkucaj svoga srca.
Tebe nekako imam, učinim te svojim,
od svjetlosti suza i radosti osmjeha 
ja te oblikujem, ja te osjećam 
kao dar nebeski.
Tu u laticama mirisnim tvoje su ruke anđele,
tu u nježnosti moje duše nađeni smo,
jedno smo u to vjerujem.

Iza rešetaka mojih ti si zagledan,
želiš da izađem iz pećina kamenih,
u kojima sam se razboljela od razočarenja.
Ti me pozivaš u blagost i mir,
u djela ljubavi. 
Želiš da se ojunačim, 
da potrčim dolinama bezbolnim,
sa tobom sve do Sion planine,
sa koje nas Bog promatra i o nama brine. 

Mora pobjediti duša, sve ove patnje tijela.
Mora zasjati na meni haljina bijela. 
Tad ću te dragosti ukrasiti vjenčićima 
mirisnim, izljubiti tvoje ruke,
koje su me pustile iz zatočeništva 
u zdravlje nastalo iz ljubavi! 

Lipo je vjerovati u oči anđela,
koje dušu vide i patnje se tijela ne stide. 
Blagoslovljeno ti srce radosti,
i duša i duh koji mi sveto prilazi. 

Znam da si mi dodir anđela. 
Znam da si mi okrijepa dok boli,
znam da si mi tajna koja me voli! 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 1.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar