petak, 7. travnja 2023.

TI SI U VJERI MOJ I BOŽJI

Možda lažu ljudi... možda laže i vrijeme, možda laže i bolest da ne može biti tebe i mene, ali ne laže srce ovo koje te osjeća. Zbog vjere te čekam, zbog obećanja Duha Svetoga, zbog probodenih Isusovih dlanova i mačeva koji su proboli Bezgrešno srce. Ja nemam drugog oslonca u beznađu mučeništva osim rajske nade. I može uistinu patnja ova sve da mi ukrade, već je zaprijetila, ali mene bi se uvijek sveta krila sjetila, utješila pjesmom uslišanja. Oči anđela volim, za njih se rado molim i znam ništa nije izgubljeno sve i da padnem u grob, zadobila bi mi duša novo tijelo za tebe radosti moja pripravljeno. Naći ćemo se za zauvijek, ljubav okove pobjeđuje, svjetlošću Kristovom. Naći ćemo se mi isprošeni bolom, suzama, molitvom jer se nađu oni koje je Otac oblikovao za obitelj. Znam to jer mi je to na srce stavio. I prije dodira svjedočim da si samo Božji i moj. Nije moja ljubav samo moja, ona je od tebe u meni i daje mi hrabrost moj anđeo bijeli. Voljen si i ja sam voljena dušom, srcem svim mislima. I patnju tijela podnjet ću rado da te ugledam, tebe Kristovog junaka, tebe koji bi rado za ženu birao samo mene. Ti se križa ne bojiš jer znaš da križ je ljubavni most do Raja. Predugo sam te dušo duše moje sanjala, da bi sad od nas odustala. Vječni smo ti i ja i naša dječica svuda smo mi ljubavi, jer vjera je već imanje onog čemu se nadamo. Blagoslivljam Gospodina koji mi te kao pečat vjere na srce zapisao. Sa mnom si ti bezbol dok boli. Proći će i ovo anđele, ali mi ćemo biti vječni, uskrsli!  Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Gospić 7.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar