subota, 1. travnja 2023.

PREDANJE BOLESTI ISUSU NA KRIŽU

Evo me Spasitelju,

evo me!
Evo me ljubavi požrtvovna,
na drvo križa boli ti svoje donosim,
jer znam Isuse da samo ti
možeš sve moje grijehe i okove,
bolesti i razočaranja onesposobiti,
otjerati te zloduhe što mi tijelo i dušu muče.
Pa da ostanem samo ljubav kakvu je
Otac Nebeski poželio u meni.
Evo me Spasitelju
predajem ti se u zagrljaju križa,
potpuno ti povjeravam svoj život.

Predajem svoj krvotok anemični
tvome hrabrom krvotoku koji me ozdravlja.
Predajem svoje uplakane oči,
pune sjaja povjerenja tvojim
uskrslim blagim očima,
da me opravdaju pred Ocem.
Predajem svoja pluća napaćena
korona virusom, da prodišu kao
cvjetovi u dan Cvjetnice,
da obnoviš krila njihova,
dahom svoga života.
Predajem ti Isuse svoje otkazale bubrege,
da ih oblikuješ na novo, po svom naumu.
U tvoje bubrege bol svoju stavljam,
jer samo ti ovo sa mnom možeš podnjeti,
pa zacijeliti snagom Duha Svetoga.
Predajem ti Isuse i svoju maternicu i jajnike,
da anđeli mali u njoj nastane se,
da budem majčica duhovna u bolesti,
a kad ozdravim i tjelesna ako je volja Očeva
da me najvećim blagom dariva.
Predajem ti Isuse svoje utrnule noge,
po trnju do ruža zajedno hodočastimo,
predajem ti Isus svoje bolne kosti i
napaćenu kralježnicu, sve da ispraviš
po svom Uskslom tijelu.
Predajem ti Isuse i svoje ruke,
da se sjete u molitvi tvoje muke,
da se sjedine sa tvojima probodenim,
da bdiju u Getsemaniju, da ih kao tebe
hrabre sveti anđeli.
Predajem ti Isuse dušu, srce i duh svoj,
da sve učiniš po svom. Amen. 🎺🕊

Sa ljubavlju tvoja sestrica i služavkica,
Ana Emanuela, Bilaj 1.04.2023. 💕


Nema komentara:

Objavi komentar