utorak, 4. travnja 2023.

LJUBAV ZA LJUBAV RASPETU

Evo ti ljubavi moje službujuće Gospodine, da te grli na prijestolju tvome, tome križu koji će se probraziti u Velikom svetom tjednu u tron pobjede uskrsle ljubavi. O koje čudo si učinio jesmo li svi svijesni tog da križ je sveto mjesto gdje prebiva Živi Bog i kraljuje sa njega. Što god ti prinesemo Ti Isuse uzimaš blagog srca i sve nam ispunjavaš da bi bili radosni, novi i zdravi, ispunjeni ljubavlju Duha Svetoga. A mileno Jaganjče Božje tražiš ponajviše srce raskajano, da ti donesemo i grijehe i bol i ljubav i zahvalnost i tugu i radost i materijalne brige i duhovne, jer ti si tu da se o svemu pobrineš. I majku si nam Mariju Djevu za pomoćnicu i savjetnicu dao, dobro si znao da će nam faliti svetoga mlijeka i majčinog kruha.   Posvetio si ruke apostola, podario kroz ruke svećenika dar nad darovima pokajanje, sakrament svete ispovjedi. Na nama je samo da ti priđemo u suzama i osmjesima nade, da ovo srce ne stane već da se raduje onom što ima doći sa tvojih probodenih dlanova u naše živote. Evo ti duša, evo ti srce, evo ti tijelo moje, ono najlipše iz mene neka ti latica do latice bude, a trnje ću ovo sjediniti s tobom u zagrljaju sa Ocem, Majkom, svetim Ivanom i svetom Magdalenom i svetom Veronikom i čitavom povorkom vjernih da zacijelimo. Pobjedi ljubav uskrsla, uvijek na novo... i sada će u bolesti ovoj jer ti vjerujem. U tri dana moguća su čuda, ja ih ljubljeni Bože već vidim po svuda, jer me ni bolest, ni tuga, ni išta svjetovno ne može odvojiti od ljubavi tvoje. Mogu sve jer te volim, jer me voliš. Ti smrt pobjeđuješ u meni i daješ život ovoj raspjevanoj ženi. Drugačije me od svijeta vidiš, pozivaš u vječnost, u ljubav nad ljubavima. Utješena sam sa krilima Životvorca i potpuno ti se povjeravam, čini što hoće Presveto srce tvoje koje ljubi Uzvišeno Očevo ljubljeno stvaralačko srce. Amen.  🎺💦🕊

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 4.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar