utorak, 18. travnja 2023.

MAJKO

Majko gdje se odlazi dok spavamo... zašto stalno neke čudne snove sanjamo? Da li nas i ondje posjećuje i dobro i zlo... da li nam Nebo može šapnuti što nam je namijenio Bog!? Umorni smo od traženja... a nebi voljeli opet pad, opet u krivo... majko slatko je i to isčekivanje, to neznanje, ali dar težnje za proroštvima mnogima Bog dade. Otkud meni tolika ljubav, otkud meni lice muža i djece u bolovima, je li to moj san ili je to vječni dan... nešto što ima da se desi na zemaljskoj ili nebeskoj adresi. O jesam baš sam znatiželjna jer voljet mi je ono od Boga svim srcem svojim, a obmana se ja bojim. Radije bi u odoru samoće nego da me onaj koji mi nije ljubav od Boga hoće. Zato majko ružom svoga Presvetoga srca srce moga zaručnika zamiriši i neka mu sve na moju ljubav liči. Neka se ne boji ni trnja ni vatre, jer ga oči tvoje prate i pomazanje hrabrosti mu daruje Duh Sveti. Takav je zasigurno dragi moj, odlučan, ljubak i sav od djela ljubavi. Samo on neka se meni udvara, samo on neka mi lice čudesno raduje i moje srce neka bude samo njegova ljubav prizašla iz ljubavi prema Bogu. Majko pomozi svima nama na zemlji koji tražimo svoje blago, svoj povratak u rebra čestite vječne ljubavi. Ružo Otajstvena ako idemo u krivo neka do kosti nas zaboli, ako je ljubav istinska neka tijelo i duša nam ozdravi. Tako neka se prepoznaju Kristovi zaručnici. Jer ljubav istinska kosti raduje. Pomozi mi trčati sa odabranikom moga srca, kada mi dođe da se nikada od mene ne odijeli. Združi nas Bože po prečistim rukama Gospinim i pročisti nas po njenom Bezgrešnom srcu, da nas ništa svjetovno ne rastavi. Uzdam se u datum kojeg ispisuju tvoje probodene ruke od kojeg nastupa radosna vjerna ljubav. Trojedini Bože Ti znaš moja je potraga za blagom nepropadnim, a to je ljubav, a Ti si moja Velika ljubav, koja mi na srce stavlja Malu ljubav sa kojim ću te vječno slaviti i hvaliti! Govori jel ti to meni sve u snu sa razlogom daješ, za zemaljsko i rajsko ili je sve to godina deset pisano za Nebo čuvano!? Kao da čekam ko ona što je nose iz Pustinje.... 40 godina...do milosne oaze koja je u anđeoskim očima. O da bar izađem iz kilometara fatamorgane... i ugledam molitveno. Tad može i srce da mi stane. Ljubav bi bila dočekana, za Raj sačuvana. Jer što ovdje isprosimo Gore odnosimo. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 18.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar