subota, 8. travnja 2023.

POĐI SA MNOM U GROB ISUSOV

Dođi mileni, pođi sa mnom do Isusovog groba, pođi da tamo ostavimo sve što nas boli. Dođi radosti da prestanu žalosti. Dođi dušom svom,     I nemojmo izaći sve dok nas Isus ne iscijeli ili da naredbu što još moramo pod križem učiniti.  I ne brini se ako mene ne učini hitrom, ako ne kaže na Uskrsno jutro ozdravila si, ti znaš nije sve do zdravlja sve je do ljubavi duše, a nju mi svakim danom jača, ja se ne bojim mača. Samo noćas pođi sa mojom dušom pokloniti se Bogu, pa da nastaviti živjeti mogu. Dušom budi uz dušu moju i kada ti patnje moga tijela kazuju ja to ne mogu. Možda smo negdje ja i ti ipak nađeni, ipak naše skupno tijelo i skupna duša čine čudo. Nosi me na misna slavlja, ljubav našu sjedinjenu sa Kristom proslavi! Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 8.04.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar