utorak, 31. siječnja 2023.

ZAHVALA OCU NEBESKOM ZA DUHOVNA POSVOJENJA

Oče Nebeski volim tvoju dječicu, milost to je velika. Pa neka moga napaćenog tijela kao da se duhovno porađam, ja ti one nerođene usvajam, evo pomažem da se u ljubavi i radosti rode. Nema veze ako se mama ne zovem, nema veze ako mi nije ni ime voljena žena. Mene još od rođenja male duše posjećuju, anđeli željni utočišta odmore u mojoj maternici. Tu u meni ima čitav svemir bebica, tu u meni je tajna razotkrivena, nema više očaja, čula se je oduvijek molitva iz moje nutrine i sad shvaćam otkud meni ovaj smijeh duše, otkud meni radost u Gospodinu dok svaka kost me boli. To je u meni glas malih anđela, to je u meni Božja pobjeda. Jahve moj dobrostivi za križ ti moj fala, lipo je služiti Krista Kralja, isprositi spas nerođenima, djetešce do djetešce nerotkinjama, pa sve da meni tijelo nikada bebice ne ugleda, gleda ih duša i ima. Pustite malene u balone nade... pustite ih u utrobe onih koji ih vole, za čudo mole. Pustite ih da se rode, da se proslavi Isus. Budi u sebi čuvarica malenih... u opni duhovne maternice zadrži ih sviju, da se olakša trpljenje i porod majki, da prestane abortus. Moli za nerođene za njih si rođena. Amen. 🎶🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 31.01.2023.
Molitva na: 
http://www.betlehem.hr/bijela-krunica-ili-krunica-nevine-djecice/

Nema komentara:

Objavi komentar