subota, 21. siječnja 2023.

PISMO BUDUĆEM MUŽU

Evo došao je dan kada sam bačena na dno, kada me bolest nagriza i laži ljudi, sva muka je protiv mene ali ja se oslanjam na Dušu Kristovu, na rajsku utjehu i pričam o vjeri u ljubav svima a želim da je ponajviše ti čuješ ili osjetiš. Zato slađano moje ne nisam prestala vjerovati u tebe autentičnu ljubav. I sad znam da su me kušnje i muka dovele do spoznaje, da prava ljubav ne traži moranje. Ona se desi sama od sebe. Treba zaslužiti vječno povjerenje i volenje mana. Naći ćeš me kad me možda svi zaborave, ali naći ćeš me djelom vjerne ljubavi. Ti poznaješ ljubav moju u svome srcu, jer te ona dotiče dok se moliš Bogu za ljubav nad ljubavima. Tvoja je lipost duh raskajan i vjeran obećanjima. Jedva čekam vidjeti tvoje osmijehe i čuti glas tvoj umilini koji će me bodriti i poticati na zajedničku ustrajnost pod križem. Znaš vjeruje mi se u tebe koji si na Božjim dlanovima urezan baš za mene, vjeruje mi se u ljubav, muškarca koji ljubi križ iznad svega. Ti si na gorama molitvenim jelenče moje koje me doziva, iz pećina hladnih u toplinu vjernih zagrljaja. Srnica tvoja zacijeliti će trčeć sa tobom po ljekovitim biljčicama. Nek mi te čuva i doprati arhanđel Rafael. O tebi moja duša zna da si vredan čekanja i sve boli koju prolazim... našla sam te u svojoj vjeri u ljubav i blagoslivljam te svakim otkucajem srca. Amen. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 26.12.2020.

Nema komentara:

Objavi komentar