četvrtak, 9. veljače 2023.

POŽELIM DA SMO SKUPA USKRSLI CVIJET

Reci tugama da me ne poznaješ. 
Reci i bolestima to isto.
Reci i suzama da nemaš pojma o meni.
Zabrani muki da pita za mene. 
Odćuti me svima samo me nemoj 
sakriti od Boga i sebe. 
Onim lipim u meni ti se ukrasi,
pa i moju dušu spasi. 
Oglasi se u radosti, 
budi u mojim glasnicma pjesma nova,
anđeo mojih stvarnih snova! 

Mileno mene mora zaboraviti muka,
a ljubav je jedino može ukrotiti. 🎺🕊

Da budemo uskrsli cvijet, 
ti bi bio moj pupoljak ja tvoja latica. 
Meni se samo tako diše u bašti Božjoj. 
Da mirišemo na prisnu ljubav vječno.

Moželi se to u svijetu ovom...
ili se moramo kao žrtva zemlji dati,
ma može i to samo da duša ne pati.

Mirišimo na ljubavčice. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 9.02.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar