subota, 7. siječnja 2023.

VJERA U MOĆ RIJEČI KRISTOVOG NADAHNUĆA

Svaku lošu riječ povlačim, pa i svaki kukavičluk... jer dobro znam ljekovitost riječi ljubavi, a njih je strostruko više od patnje. I možda riječima u djelo da se preobraze treba jedan proces... ali sve što smo izgradili dušom, to dođe, to čeka na nas, na to nas Duh Sveti upućuje i za taj dar izgrađuje. Tko li sam kad boli nemam... o ljubavčica mirisna sam, čuvarica čuvara svoga. I odlučujem se nadati da će bolesti proći, da će pobjediti vjera u zdravlje. I da će ustrajnost biti od Gospodina nagrađena nepropadnom milinom. Riječi Boga Živoga opomeni me, da na vrijeme izreknem molitvu zahvalnicu na tvome daru, na ljupkom spasenju. Učini me kakvom me ti vidiš, takvu neka me nađu oči voljene, amen. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 7.01.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar