četvrtak, 26. siječnja 2023.

ČUVARICA

Za jastuk je imao njenu melodičnu dušu, a i 💗 
Čuvala ga je molitvom i uvijek će
biti njegov anđeo brižnosti! 💦🎺🕊
On mora biti uslišan.... ako i ona ne bude. 
Jer je u njemu osjetila ono što fali svijetu.
I to mora živjeti! 
Po nekad mi evo ko da ga pratim,
odozgo i kazujem ovo moje
mučeništvo će ti pomoći. 
Po nekad kao da je potreba moja bol za njega. 
I ne bilo kakva bol, 
to je slatka bol. 
Sve mu željeti iz ljubavi. 
Pa ga i izgubiti tijelom, ali 
dušom imati kao neku svetu zbilju. 

I možda sam pošašavila,
ali neka sam.
Njegova sam šašavica. 
Skupljam evo krijesnice u noći i odnosim 
mu ih u srce kao blagoslov. 
Zlaćano srdašce sijaj Bogu noćas prijaj!
Ti znaš da te čuva čuvarica duše. 
💙💙💙💙💙

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 26.01.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar