srijeda, 11. siječnja 2023.

ISUSE DARUJ MI PJESMU OZDRAVLJENJA

Isuse, ima li neotpjevane pjesme... 
ja bi ti je pjevala!
Ima li novih nota,
od kojih i tijelo ozdravlja!? 
Moja te duša zdravljem pozdravlja,
da tijelo mi Tijelo tvoje obnavlja.

Ti znaš naume moga srca, 
ako je dobro za mene oslobodi me,
ako nije slobodno ka sebi vodi me.
Tamo gdje duša moja moli... 
tamo me smiri. 

Isuse doniraj mi kap predragocijene krvi,
da moja krv ozdravi.
Isuse doniraj mi atomić kosti svoje,
da proplešem i zacjeli moje sve. 

U torinsko platno u duhu omotaj me,
na čas da zdrava ustanem.
Iz mrtvila probudi me, 
kao što to činiš duši mojoj. 

Pokušati ću uzvratiti ti za milosrđe,
ti znaš kako... ti znaš da
iz ljubavi ću za bližnje i tebe sve. 

Volja sveta neka se izlije,
pomozi mi vršiti volju Očevu, amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 11.01.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar