petak, 13. siječnja 2023.

LONČAR KOJI OBLIKUJE LJUBAV

Lončaru ljubavi iznikao iz svjetla Kristova.
Rađaš se u sva godišnja doba 
i ničeš kao cvijet uskrsli iz 
rana tijela moga.  

U zakrčene vene molitva mi utječe,
sapire moju olovnu bol,
blaži mi muku vjera u ljubav.

Sa mirisima neba spajaju me 
krila duhovnog vodića,
topliš me u zaštitničkim njedrima.

Sjedinjeni smo dah sa dahom,
otkucaj sa otkucajem srca,
misao smo uz misao.

Koplje bolova zaustavlja 
Riječ Božja kojoj služimo,
okrunjeni smo ružama dok 
nas trnje Kristovo bode.
U patnji ove ljubavi sav 
grijeh ode. 

Poći ćemo u hlad,
da se smiri žeravica tijela,
da osvane na meni
haljina bijela i 
na tebi svečano
odijelo sa reverom. 

Pođimo jedini tamo gdje bezbol
rajskih voda čeka na nas,
okupajmo se u istini
Boga Živoga. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 13.01.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar