utorak, 3. siječnja 2023.

VJERNA OSJEĆAJU NUTRINE

Vjeruje mi se u curicu, vjeruje mi se i u dečkića, vjeruje mi se i u blizance, vjeruje mi se u djecu Božju. I što sve može bol isprositi, što sve može ljubav molitvena podnijeti znam ja to. Ne odustaje duša pa ni u sred očaja tijela da joj je pripravljena haljina bijela, zna anđeli je prate sa njom svi sveti pate, sve knjige nebeske pamte, upisane su krasopisom molitve za obitelj. I čuje se radost poslje slatkog plakanja djece, čuje se truba sa Siona, da došla je Božja pobjeda i da rane cjeliva. Ispravlja nepravdu, sve probražava milost uskrsla. Bolesti nema zdravljem se život obnavlja, sve se ispravlja, sve novo nastaje, tijelo se satrto sad od pokore rastavlja. Ulazi duša u ono što je ljubila, u vjeru koju nikad nije izgubila. Obradovati ću Gospodina voljene ću čuvati, čuvaricom se obitelji zvati. Svi darovi moji na Nebu sveti čuvaju, evo ih svetim ljestvama spuštaju... anđeli silaze milo licu mom prilaze, suze da preobraze u osmijehe nade, nitko ovo što duša voli ne može da ukrade, duhovno je to imanje!

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 3.01.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar