utorak, 24. siječnja 2023.

LJUBAV ZA ISUSA

Plače mi se svaki put kada mi zafališ do boli, a znaš Isuse često mi fališ i sad ću ti i reći i suzama i nadom i vjerom i uzdanjem i iznad svega ljubavlju kako to ti meni fališ, jer kažu da ti ne može falit ono što nisi vidio. Ali nije bitno to što ja nisam tebe vidila, Ti si vidio i ti stalno promatraš mene. Duha Svetog si mi darovao pa sam ti evo postala emotivna crna ovčica željna bijele vune zbog tvojeg dodira. Pogubila se jesam u svijetu, ali ti si mi i rekao da ću imati muku u svijetu jer nisam od svijeta. Pastiru ljubljeni fali mi da se zatrčim u tvoj zagrljaj, da samo sve u njemu prođe... da samo budem ona koju Otac želi vidjeti, čista i mirisna ko ljiljan u dolu. A gle ja sijam sa ovim suzama, pravim tragove kistom namočenim u krv...kosti mi ko starice drhture u boli, mole da postanu stupovi hrama tvog. A neki je vulkan i potres velik u meni nastupio... ili je to samo van mene... ali je bolno progonstvo. Fališ mi samo da otjeraš ove zloduhe što bičuju me, fališ mi ali znam da ti Jesi tu, ti si sav moj život. I ne razumijem ovo sve... samo ti vjerujem... da ćeš me kroz sveti oganj oblikovati u ljubav. Kada ti ozdravim znaš da moći ću puno više, ali i bol je ova dobra. Ti si dokaz toga. Neka mi zato bude volja Oca kroz ruke tvoje milosne, neka poteku vode spasonosne. Moj Jeshua, moj Emanuele, volim te! 🎺💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 24.01.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar