subota, 21. siječnja 2023.

LJUBAV DUHOVNA

💗LJUBAV DUHOVNA 🎺💦🕊

Sjedinjujem se sa tobom 
ljubavi moja duhovna,
sjedinjujem svoje kosti s tvojim kostima.
Sjedinjujem svoje ruke sa tvojim rukama,
navještam vjerom kraj svim mukama.

Tek kada budemo ja i ti korijen i cvijet,
donest ćemo plod bezbola na svijet.

Zato se sjedinjuju 
moje suze sa tvojim suzama
moji osmijesi sa tvojim osmijesima.
Živim nas u tebi...
Živim nas u sebi...
Mi jesmo balzam jedno drugome.

Možda boli i hoće da mi te ukradu.
Pa i svaku nadu mi kidaju.
Ali ja se ne odvajam od vjere da 
će ljubav pobjediti muku.
Držim te, držiš me za duhovnu ruku,
nebi bilo dobro da se pustimo.
Jer smo mi kada smo skupa u duhu
ono što nam fali duši. 

I baš je dobro što si tu...
i baš je dobro što sam ja tu.
Kad kiše padaju, mi smo si sunce.
Blagoslov nad blagoslovima. 
I da jesi prijatelj si mi koji se čuva, 
koji je moja zaštita. 
Ljubav sveta je takva, od tebe mi 
se rado oslanja i ti znaš ja sam ti 
siguran oslonac, 
rođena da te dušom pratim
i kada patim... 
u svemu smo ti i ja, 
mi smo.
kao slika i ram divne duhovne ljubavi,
drugo će biti što Duh Sveti poželi.

Neobični čovječe jedno znam 
da zasjala ti je
aureola nad srcem,
Božja te je ljubav okrunila i učinila
anđelom moga križa. 

Ne moraš biti, ali si tu
baš u vrijeme trebanja tebe.

Tebi bi ja da se mene pita,
sve podarila.

Pa i bi pustila bi te od sebe,
ako ćeš radost svoju naći...
ali kako ću se ja sad bez tebe snaći...

Istina je da mi dušom značiš.
Onako kako ti znače neke posebne milosti
iz Raja, jer ti i jesi moj rajski osjećaj 
na zemlji, ne da pretjerivam,
već što uz tebe cjelivam.

Ja ti zahvaljujem u pjesmama...
u molitvama... 
a Bog će u svemu ostalom.

Reći ćeš a pa zašto sad. 
Eto zato što si čovjek koji me vidi,
koji se nasluša ka anđel mojih muka i 
mirom me blagoslivlja. 

To su anđele zemaljski,
vrline sluga nebeskih. 

Jednom u dan čuda Božjih,
sa tobom ću u knjizi života 
o nama čitati.
Hoću više ću tad shvatiti, 
tko smo mi. 

Ostaj mi radost radosti,
Za sve što jesi fala ti. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 21.01.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar