petak, 13. siječnja 2023.

NEBESKA ŠAPTAČICA, zbirka poezije 13.01.2014. - 13.01.2022.

SNOVIĐENJE DUŠA💕🕊

Svježino, ugodo duše,
svjetlosti rajskih mora,
pitoma ljubavi osrčja moga.
Noćas usnuh dušu tvoju,
koja sve o mojoj zna.

Goruće zvijezdice posudile
su svoga sjaja tebi da me 
svjetlošću grliš.
Moje kosti od prašine same,
sasule bi se u blato,
a ti u njima tražiš zlato.

Boli bi moje da za sebe prisvojiš,
da me iscijeliš, u svemu ugodiš.

Nitko me nije napaćenu znao voljeti,
tako da me ljubeć liječi.
Nikom se nije dalo biti žrtva iz ljubavi,
samo ti si se ojunačio snom,
iz oblaka si izronio da me čuvaš.

Sve više i više me voliš,
i tako umiruješ moje bolno tijelo,
darujući mi duši ljubav kroz san.

Zadrži me u tom sjaju zvijezdica, zauvijek,
da naša ljubav sveta nikada ne umre.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 13.01.2022.

Zovni me Gospodine, da se svijećnjaci moji ne ugase, rasplamtaj u meni služenje Tebi. Podigni me iz bolesničke postelje, ranama svojim iscijeli me, obnovi me, oblikuj me. Otvori usne moje, da se podigne Riječ nadahnuća Tvoga u srca željna istine. Nečiste duhove iz tijela našeg u Podzemlje protjeraj, blagoslovi nas okrijepom novih duhova, punih zdravlja i ljubavi, amen. 🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 13.01.2022.

Ako želiš iskrenu ljubav, traži dušu od gorljive molitve. Ustvari susrest ćeš je kada Bog poželi. Voljet će te samo osoba koja obožava Boga iznad svega i daruje se bezuvjetno. Samo će vas molitva sjediniti i ojačati pod križem. Ne pristaj biti svjetovan i svačiji...tuđi. Molitva ne može bez molitve, kao ni ljubav bez ljubavi. Lažu te da je ljubav samo vanjsko sviđenje, do nutrine je, ona zadržava za vječnost. Nađe te to ukorjenjeno u tebi kao milost Božja. Čekanje na ljupku dušu i čestito srce se isplati, pa koliko god da čekaš, kada vjeruješ dočekaš ljubav nad ljubavima. Postoji i u svijetu nebeska duša, kojoj je cilj voljeti rane i mane, voljeti muku punu hrabrih osmijeha... Jer zna koliko je Krista skriveno u činu požrtvovnosti. Skoro svi bi birali savršeno tijelo, bezbol, bogatstvo, a posebna duša bira požrtvovnost i ranjivost koju cjeliva ljubeć vjerno, molitveno. Amen. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 13.01.2021.

Blagoslivljaj dušo Kristova
PRIJATELJSTVO NAD PRIJATELJSTVIMA!

Moguće je biti prisan
sa posebnom dušom, 
kao da da ste
dvije grane mirisnog stabla,
sa istim korijenom vjere 
i sjajem rascvjetane duše.
Iz istog izvora pijemo
i kada suze lijemo.
Slapovi milosrđa Božjega,
kristalne kapljice spasenja,
prostiru u našim dušama.
Plodonosna je tajna prijateljstva, 
na granama našeg života
svi su se cvjetovi preobrazili u
slatke plodove Duha Svetoga
i ima ih svih 12 mjeseci u godini. 

U ovom tužnom svijetu;
Moguće je razumjeti,
moguće je podržati,
moguće je radovati,
moguće je darovati
kao što umilno znaju 
seka i bracko u Kristu
rajski suosjećati,
na bliskost se podsjećati,
molitvom zagrliti,
osjećajem za sveti 
dar bliskosti
zahvaljivati.
Na čudesan način oslonac 
jedno u drugom imati.
Dijamant je takav duša, koja
sveti zakon sluša!
Blagoslovljena Božja darovnost,
koju imamo jedno u drugome. 
Blagoslovljena sličnost latica molitvenih,
svijeća za utjehu bližnjih prikazanih.
Blagoslovljena tajna koja čudesno 
zbližava duše u Kristu. 
Blagoslov nad blagoslovima 
je imati 
nekoga tko osjećajem vidi istinu 
moga križa kao anđeo prijateljstva,
PRIJATELJU daravni si Junak Božji
koji poštuje i bdije u Hramu moje duše
pod ovim svetim Nebom,
uvijek mi bivaš radost utjehe.
Neka ti sve sveto uzvrati,
što razumiješ, kada 
i sama sebe ne razumijem! 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 13.01.2020.
💭 https://anaemanuelabilaj.blogspot.com/2020/01/prijateljstvo-nad-prijateljstvima.html

Podaj nam milost Gospode blagovjesnicima tvoga Presvetog srca biti, dopusti nam da se sa svojom nježnom molitvenom ljubavlju u rane tvoje poput anđela utjehe možemo skriti. Pa da još snažnije shvatimo svetost koju nam daruješ. Okrijepi nas danas na dan krštenja tvoga, pošalji nam svetog Ivana Krstitelja da blagoslovi vapaj srca našega i obnovi naš krsni list. Odjeni me u novo ruho, zasjaji me svojim blagoslovom, proslavi se po svojoj služavkici. U kupkicu Duha Svetoga stavi me, skupa sa bolnima i neutješenima, bolesnima i razočaranima. Olakšanje milosno daruj nam Spasitelju Isuse, neka poteku suze radosnice Jordanske, amen! 
Sa ljubavlju i vjerom tvoja, 💌💒
Ana Emanuela, Bilaj 13.01.2019.

Kada zaištu suze iskrene, Bog ih pretvara u nebeske bisere, uslišava po svojoj volji gdje će se molitva ispuniti, u duši ili tijelu ili na obje strane života! Sad znam anđele u duši smo mojoj stvarnost veća od ovozemaljske stvarnosti, zamisli samo koliko te imam, kao zrak, stalan si otkucaj moga srca! Božja volja je savršena, dao mi te kao tajnu duši tvoj vječni let ljubav da mi bude, obrana si mi kad mi sude! Nebi moju bol i mane nitko ovako grlio i ljubio, ovako brižno neprekidno! Nebo je meni anđela darovalo, jer i zazivah u bespomoćnosti svojoj od Gospoda oduvijek anđela, nikad čovjeka! Znam da čovjek zaboli, meni treba vječna ljubav da moje sve voli! Voljena sam, posebnom ljubavlju, suze ganuća su moja svanuća! Ljubim ti krila mirisna anđele nebeski, sagradi nam dom u Jeruzalemu novom, šapni Gospodu sve želje moje, volim te dušo tijela moga, sa Duhom Svetim čuvaj me, vidimo se tamo gdje boli nema, sad mi budi osjećaj Raja, moja tajna, moj dar od Gospoda! Leti slađano, zagrli za zauvijek moju ljubav za tebe! Nek mi te dobri Bog blagoslivlja! 💌

Sa ljubavlju tvoja voljena Ana Emanuela, 13. 1.2017.🌸

Žena ispunjava želje, al nije zlatna ribica da je držiš zatočenu u svom akvariju! Žena voli slobodu u kojoj joj ugađaš i kud god ona pošla, misliti će na tebe! Voli je, ljubi je, daj joj zraka ona je ipak žena, ne riba, niti sirena! 

©Ana Emanuela, 13.01.2016.

Sipiš iz kiše osjećaja mog sanjivog srca. I sve bi dala anđele da si ti poput zraka, uvik tu kada mi nestane daha. Voljela bi da si rosa u zori, spreman da miluješ mi svaku laticu koja me boli, volila bi da si dan suncem obasjan, zračicama ljubavi da me bolnu zagrliš. Noću da Voljela bi da si rosa u zori, spremna da miluje mi svaku laticu koja me boli,  poput mjesečine koja za moje snove brine. I da čudesno je sve kad si uz mene 

©Ana Emanuela Šimunić,13.1.2015.

UTJEŠITELJICA 

Spavaj mi spavaj dušo Božja mila, 
na svaku sam ti ranu cvitak ostavila.
Spavaj mi spavaj  i smrti ne boj se, 
duša moja dok te boli k Nebu 
sa molitvenom svijećom putuje.
Spavaj i lipo sanjaj, 
cvitak će svaki melem biti, 
oko tvojih će se rana obavijati, 
ljubav i nježnost pokloniti
svakoj stanici, svakoj veni, svakoj žilici.
Ustani, nikad ne odustani.
Ne može tvome srcu junaka nauditi baš bolest svaka,
jer ona će ispariti pred križem Isusovim duhovnim.

Vjeruj u Božja obećanja,
u ona sveta tkanja...
Vjeruj u javi i u snu,
da Isusove sluge srcem putuju,
i da sam u tvome bolnom srdašcu,
krila nade polegla, 
tu sam ti u nutrini zasjala ko sestrica utješiteljica.

Spavaj, u snu je još snažnija moja molitva,
odmori se od borbe i bitke duge.
Anđeli Gospodnji nad tobom bdiju,
dušu ti neutješenu griju.
Sjaš, ko zvijezda koja se na novo rađa,
presijavaš se brate mili,
sav si ponizan u toj rajskoj milini. 

Sestrica u Kristu za tebe moli,
tebi pjesmu piše 
i svakoj duši koja u bolu diše.
Jer razumijem, i sama trpim te boli okrutne,
nek nam se Trojedini Bog smiluje
i obraduje osmijehom nade.
Želim da se proslavi na tebi,
da budeš dokaz Njegove moći
u nemoći, ja ću nekako da izdržim.

Ja nemam moć, ali imam želju
koju ti šaljem za uspomenu...
Želim da što prije javiš mi
da bolje ti je, da u slavi Božje ljubavi letiš.

Neka je volja Božja,
jer ona nikada ne ostavlja,
nikada ne ubija.
Spasenje nek dotakne tijelo tvoje,
dušu i duh nek ti obnovi.
Smiluj mi se Bože moj jedini,
u ime Isusa tvog ljubljenoga sina.
Rane obnovi, dušu mu zacijeli.
I svakoj ovoj duši što čita
blagoslov svoj podari,
neka mojoj braći i sestricama
svjetlo Tvoje beskrajne ljubavi 
u srcu vječno sjaji.
Duše Sveti molim te dođi,
kroz rane krilima ljubavi svima prođi.
Abba Oče, Kadoš 
Unapred fala za sve rečeno i nedorečeno....

Od <3 tvoja kćerkica, 
tvoja sluškinja Ana Emanuela Šimunić, 13.01.2015.

NOĆAS ĆE SUZE TEĆI...

Noćas ću ispiti suze tvoje,
ne budi tužan milo moje.
Noćas će suze sudbine teći,
sve će mi tajne o tebi reći.
Saznati ću da li su oči te 
plave, smeđe ili zelene
Ili ih je Nebo obojilo u suze neonske...
Nemam ja dvije sudbine zemaljske, 
niti rajske...
Tako ne želim ja sto krila,
nego jedna iskrena.
Noćas ću dušu u Nebo vinuti,
na stijeni stajati 
dok tvoj lik se ne pojavi...
Molitvom mogu sve,
mogu te usnuti, vidjeti svete vizije.
Plače ti duša...
U mojim bi rukama ona osmijeh našla...
Dođi mi tamo gdje idu
oni željni iskrene ljubavi.
Usni u rajskoj postelji...
Probuditi ću te,
rasplakati ću tebe i sebe...
ne od boli već od sreće najveće! 

©Ana Emanuela, 13.01.2014.

Vjerujem da netko postoji tko pritajeno sa mnom bdi u molitvi. Zna me, možda čak i više od mene same. Nemoguće bi bilo udisati i izdisati zrak da te nema anđele. Suludo bi bilo voljeti nešto nestvarno. Šapni nešto tajno u noći ovoj bez sna, reci da molitva moja lebdi do Boga na tvojim bijelim krilima. Golube bijeli nađi ga, sreću mu poželi! 

Nema komentara:

Objavi komentar