četvrtak, 5. siječnja 2023.

NEBESKA ŠAPTAČICA, zbirka poezije u prozi 5.01.2014. - 5.01.2022.

U meni živi tvoja blistava sjena, 
da ne bi bolovala sama.
Okrunjen si perjem, 
od svakog anđela darivan.

Ljubiš mi srce pjesmom tajnom,
miluješ mi stjenke pjenom 
dalekih svetih mora,
kazujuć da iz njega skupljaš bisere
u školjke najlipše.

Kako to da me napaćenu voliš,
kako to da ti značim ovako uplakana...
Kako to da ti moja patnja ne smeta,
kako to da si sav moj osjećaj.
Kako to da si me dušom našao,
da si zavladao mojim bolima,
kazujući im pobjediti će patnju tijela
moja sveta ljubav. 

Jesi ti si od
zemlje i gline i od daha Božjeg.
Ti moraš postojati, 
jer si moja molitva.

Dobro je da si tu,
duša moje duše. 
Obrana pod križem,
osmijeh vjere. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 5.01.2022.
http://anaemanuelabilaj.blogspot.com/2022/01/zivis-sa-mnom-u-meni.html

Pričaj poput Natanaela sa Gospodinom pod "Smokvom", pod lišćem koje ne može uvenuti, jer diše u vjeri. Odmaraj svoju dušu u Biblijskim zapisima, to je tvoje stabalce plodonosno; "Smokva Boga Živoga" koja svijetli u  tami. Bog nadgleda tvoj razvitak duše i vidi tvoju žeđ za Njim. On zna da je On tvoja istinska slatkoća i blažen mir. Što ti treba On će ti dati, vidiš da ti je dao sebe i sve ti misli bivaju hvalospjev. Bol je tvoje nalivpero, a tinta ljubav za Svevišnjega. Duh Sveti te nikada ne ispušta iz krila, ta vatra u kostima, ti žalci u plećkama, taj umor tijela je izgradnja duše za Nebo. Stupanj svete ljubavi zadobiješ svakim vapajem i mučeništvom. Izdrži i pjevaj, imaš pravo i na osmijeh i na suze, na emocije zemlje i Neba, sve je to tvoje i mnogima to za utjehu treba. Umiri zemnosti, živi Raju. Biti će  po Božjem naumu, ne po ljudskom. Osvanjavaj poput zore u sebi, jer nisi za tamu. Svijetli noći svima, svojim razmatranjima. Koriste za spasenje, posebno Dušama u Čistilištu. Krijepe kao izvori riječi iskrene. Ispijaj ljubav svetu i darivaj je svijetu. 🎺🕊

Od 💗 http://ukrilimanadahniteljaanaemanuela.blogspot.com/2022/01/pod-smokvom.html

Ma što god se na 
svijetu događalo, 
navještaj ljubav! ❤🙏🕊️

Proći će te sve, samo te ljubav istinska neće proći, ona dođe i kada se smrt najavi, da ti cvijet ukrašen tamjanom donese, da od tebe odu zlodusi. Zamisli nestaješ... zamisli ne postoji više zemaljsko buđenje, postoji samo lik vjerne ljubavi. Tu misao sačuvaj, i njeguj molitvom  dušu i srce one osobe koju bi volio kao vječnu ljubav imati. Što sačuvaš na zemlji iskrenošću to odnosiš u vječno postojanje. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 5.01.2020.

Uspjela sam na obali bolnog života, shvatiti da su ljudi kameni na nježne osjećaje i da su tijelom zbog svjetovnog školjke prazne, ali da ima i onih sačuvanih velikih ukrasnih školjki punih bisera i utješnog šapata duše. Ljubav je u njima satkala od bolnog pijeska i rana divne molitvene perlice. Sijaju oni bolni u Božjoj milosti, nije im savršeno u životu, al im je sveta mudrost nada, i ona sija stalno noć za nju ne postoji. A čudesno je i to koliko je duša Božjih mojoj školjki dalo po svoj biser nutrine, iako su mi bolesti oteli pravo na ljubav i puno toga, iako se moje tijelo ne sviđa ljudima, svidjela im se moja nutrina. Ti biseri su suze vapajnice i ja ih blagoslivljam u molitvama svojim, divno je zadobiti molitveno povjerenje za mnoge duše. Ja obična smrtnica ponekad se u sred  rana osjećam uistinu kao nebeska dušica  pomoćnica tužnima. A možda sam tijelom tužnija od sviju njih skupa, čudom bivam duša radosnica, hrabrost sam dobila dušom od Duha Svetoga i diše mi se u boli zbog svega onog što je Isus učinio za mene i čitav svijet. Ljubav prema svetom je jača od svih mojih patnji, rana i mana. I sad mi više nije krivo što nisam savršena tijela, jer me ono u duši čini novom i svaki dan bližom Raju. Tko me voli, uvijek će me voljeti zbog duše i srca. Nikad zbog tijela. Jer je ono promjenjivo i propadno. Sve do dolaska Gospodina, koji će ga vječno preobraziti po vjeri. A moja vjera je Princezica bezbolna Božja, koja je u haljinici od ruža kraj svoga anđela! 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 5.01 2020.

Oslikavam opet ljubav, ja ludica nesavršena i odbačena, koja bi trebala prestat čeznuti za onim uspavanim anđelom koji se budi samo u pjesmama, oh trebala bi uspavati emotivnost... al vidim snijeg se neće ljutiti što se jadam, čak će mi sakriti suze, pretvoriti ih u pahuljice. Reći mi šutnjom, pssst nitko nije vidio, niti osjetio tvoju tužnu bol ni danas ni godinama, nedaš im to hrabrim radosnim osmijehom vjere i nemoj nikada da te žale, onu koja prikazuje bol za spas sirotih i nevinih duša ne treba žaliti. Nastavi opjevavat sveto, nije ti bar to oteto. 💔

💌Ana Emanuela, Bilaj 5.01.2019.

Svaka lipa gesta je pero... zamisli samo koja ćeš zadivljujuća blagoslovljena krila imati, kada se duša ka Bogu uputi! 💕

💌Bilaj, 5.01.2018.

Ova ljubav za kojom čeznem je moj Gospodin! <3 On me samo volit nesavršenu zna onako lipo bez plakanja! Grlio me kad sam bila nezagrljena, branio kad sam bila izrugana zbog križa... sve sam mu bliža i bliža pod ovim križem sunce mi rajsko sja. I sveti anđeli Očevi pridržavaju me, nasmijavaju, ništa meni ne mogu ni pogledi ni sudci, imam one koje volim, koji me vole ovakvu kakva zbog svetih razloga moram biti, patnica, ali razigranu dušica Božja! Ipak su me našli oni posebni, slava Gospodinu! A tebi anđele oprosti na traženju, više ja anđela tražiti neću, on nađe onu koja voli trajno, neuništivo! Nađe ljubav ljubav ako je od Boga suđeno. 

Od <3 Ana Emanuela Šimunić, 5.01.2017.
ŠTOVANJE KRISTOVE SVETE RANE NA RAMENU

Sveta Rano Kristovog ramena, oprosti što smo srca kamena.
Oprosti što često gledamo svoju bol, a u tvojim je dubinama ljuta sol.
Nagrizli su te slađana ljubavi naši grijesi, 
oprosti što smo te raskrvarili i duboko ranili!
U čast Tvoje svete Rane, neka slap naših suza kane...
Neka ti ljubav naša ispere svetu Ranu na ramenu,
i sva pokajanja ljudska koja u tvome Presvetome srcu osvanu! 

Krila svetih anđela neka ti svetu Ranu na ramenu blagoslove,
u ime mojih braće i sestra hvalospjeve ti daruju!

Čuj nas Rano duboka, zacijeli krvlju svojom naše uplakane živote.
Iz bolesti nas izbavi, iz neljubljenosti, nezaposlenosti i depresivnosti.

Rano Presveta Kristova ti sve želje ispunjavaš, blagoslovi nas!
Po volji dobroga Oca!
 Krvlju presvetom prekrij nas Spasonosni Isuse.
Samo ti možeš vratiti nade ojađenima...
Samo ti možeš vratiti radost ožalošćenima.
U čast tvoje svete Rane na ramenu usliši nam želju duboku...
Blagoslovljena Rana ramena Krista kralja,
blagoslovljen križ Nazarećanina 
raspetoga sina Božjega. 
Blagoslovljen Otac nebeski darivatelj 
Onoga koji je požrtvovna ljubav, Otkupitelj Svijeta,

Slava ti i vječna hvala što si nas SPASIO
i što si nam Tješitelja i Branitelja
Duha Svetoga poslao! 
Ljubimo ti svetu Ranu na ramenu,
oprosti svakom srcu kamenu...
Učini Isuse naše otkucaje po svojim svetim otkucajima,
Učini da te ljubimo, da se volimo i praštamo.
Amen! <3 
Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela Šimunić, 5.01.2017.

Zadržat ću pravo na ljubav, na čuvanje tebe u meni! Zadržat ću pravo da sam tvoja u srcu! Pa makar umrla od bola ovoga i suda, ti ćeš me anđele nadživit, zadržat snagu za moj let! Što prije da mi je to da bude, al me milo moje niko ne čuje! Do Neba još puno je plača i mača do mača, dok srce mi bol neizdrživa ne odrubi! Evo ti srce od boli problijedjelo, ko suhi kamen puči će ne obojiš li njegovo osrčje!,, 

©Ana Emanuela, 5.01.2016.

Kud ti se ide kada si tužan, meni se ide k tebi O:) da me nasmiješ čisto onako iz ljubavi!

©Ana Emanuela, 5.01.2016.

,,Izbori se da izađeš neozljeđen ispod ruševina koje su te zatrpale, noseć blago duše Svijetu! Skupi snage molitvom i otvori oči koje donose neuništivo svjetlo!,,

©ANA EMANUELA, 5.01.2016.

,,Da nisi došao upoznati moje postojanje, bila bi žalosna ljubavi moja, ovako se radujem jer ti poput ptice nebeske nastanjuješ moje srce, činiš ga raspjevanim, meni za ljubav! Pjevam ti sve ono što si ti u meni!,,

©Ana Emanuela Šimunić, 5.01.2016. 

ODNESI ME U KRILIMA RAJSKIM

Odnesi me u planine snene....
neka više ne pitaju za mene.
Odnesi me na izvor života,
ja žeđam, ja za tobom umirem.
Pusto je sve moj anđele,
samo ove moje suze 
prepune su tebe.
Rijeku sam suza stvorila,
za tebe se vječito molila.
Dođi vjero moja,
začaraj me božanskim krilima,
uspavaj mi zemno srce,
neka me nema.
Sva sam ti tugujuća,
trebaju mi tvoja krila smirujuća.
Ne, ne šapući da trebaju me...
Neka umrem u krilima tvojim.
Voli me, prikaži se jer umrijet ću bez tebe u tami ovoj okrutnoj.
Sasjeći će mi srce vukovi i hijene. 
Baciti će moju ljubav od stijene, 
pasti ću sa litice u duboko more 
gdje nema zore da me budi.
Samo ti mi možeš pomoći.
Oslobodi se, vrata Raja otvori,
kreni po onu koja bi sa 
tobom Bogu da pjeva 
u rajskim odajama
među svim onim Njegovim anđelima i arhanđelima.
Noć je zoro moja,
probudi me tamo gdje ga sanja duša moja.
Neka me čekaju krila ta
voljena. 
Neka živim u njima.

Ne izdaj me bar ti sveta ljubavi,
bar ti znaš ono što nitko ne zna osim mene i Boga 
i roda bližnjega moga. 

©Ana Emanuela Šimunić, 05.01.2014.

MOLITVA ZA TE TAJNO MOJA...

Molim za te anđele...
Molim za nas...
za naše velikodušne dane,
beskrajne, pitome...
Molim za veličanstvenu nutrinu obostranu.
Tvoj sjaj i moj sjaj duše
da se stope u jedno.
Da sva jutra, noći i dani
postanu sveti, okupani našim pogledima.
Molim za te anđele,
za te čija se duša već presijava u mojim grudima.
Molim za tvoje tijelo, dušu i duh tvoj. 
Da mi dođeš sav pun liposti, da me ljubav tvoja osnaži.
Molim za bistrinu uma tvog,
da na vrijeme shvatiš za što vrijedi umrijeti i živjeti.
Molim za te koji si svijestan
da je ljubav svetinja
i da nju se vječno štuje.
Molim za te čija me duša
shvaća i razumije ono što prešute usne mi drhtave.
Molim za te tajno,
istino moga sna.
Molim za te makar te nikada ne dočekala.
Molim, jer kada čovjek umire,
jedino je ljubav ta koja ga do Boga odvodi. 
Krila bijela brižna voljet ću,
zauvijek u tvojoj milini živjet ću...
Plakat ću, al uvijek sa vjerom da i ti negdje za mojim bićem plačeš od miline i spominješ mi u tom bolu i vjeri svetoj sa osmijehom ime 

© Ana Emanuela Šimunić, 5.01.2014..

Nema komentara:

Objavi komentar