nedjelja, 8. siječnja 2023.

NEBESKA ŠAPTAČICA, zbirka poezije u prozi 1.08.2014. - 1.08.2022.

SVETA LJUBAV💕🕊

Tvoje su ruke vraćale
moje izgubljeno perje,
rane si mi zašivao.
U skrivene biljažnice
ljubav svetu zapisivao.
Poslužio si se rukopisom mojim,
jer sama nisam mogla ni disati.

Tu gdje sam ja život udahnula,
tu ja dišem sa tobom.
I ne znam da li sam bliže 
ozdravljenju ili smrti.
Nema veze, što Bog odluči,
jer je meni sve to isto.
Znam da ne mogu dušom umrijeti.
I da ne umire ova ljubav u meni.
Samo te mogu doživjeti,
još stvarnije i svetije.

Ja ti vjerujem u nadu u sred beznađa.
Ja ti vjerujem u milost Isusa Krista. 
Jer samo On, mi je ovaj križ dao
da se sakrijem od lažnih,
da se sakrijem pa čak i u mane od
onih koji im se izruguju.
Da, ušla sam i u ovu bolest i ropstvo,
Ušla sam u ovo nesavršeno tijelo,
da dokažem da je ljubav do duše.

Meni je dovoljno,
da me brani sveta ljubav. 
I da vjerujem tu si ti,
kad svi odustanu od mene,
Bog i ti nećete.
Vratiti ću se na krilima ljubavi 
u vječnu Domovinu. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2022.
http://anaemanuelabilaj.blogspot.com/2022/01/sveta-ljubav.html

Isuse pomirnico voljena, ljubavi moja prisna, znam da si ljubavlju pobjedio svaki grijeh i smrt, obećanje uvijek ispunio i ispunjavaš. Zato me nije strah ovog neizustivog bola, jer i da umrem tijelom, moja bi ljubav uplovila u tvoje Presveto srce, tamo bi dušom zauvijek živjela, hvalospjeve Ti darivala. Meni je potreba biti melem tvoj, tako da ću ovu patnju smatrati kao pomoć tebi nositi čavle i trnje u tijelu, umirati tijelom sebi, ali živjeti dušom Tebi. Rascvjetavaj pravdu svoju, zamiriši u svakoj duši blagoslovom diši. Sažali se nad stadom neukim, Pastiru vrsni pouči nas ljubiti i zbog te ljubavi ozdravljati. Umnoži u nama ljude sa vrlinama anđeoskim, da bogati nahrane sirote, da zdravi izliječe bolesne, zazivajuć Tvoje moćno ime. Amen. 🎷🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2022.
http://anaemanuelabilaj.blogspot.com/2022/01/isuse-pomirnico-voljena.html

Na ognjištu svetom ugrij mi dušu Gospodine. Podari mi plamen Duha Svetoga, da me izbavi iz ovih ozeblina, koje mi peku kosti. Oblikuj me, usavrši me, iz teškoća izbavi me, iscijeli ovo sada da osvanem nova. Samo jedna zračica milosnog srca Tvoga neka obasja moje i ono će kucati u zahvalnom uslišanju. Rana tvoja kada izljubi moju srasti će. Sve ćeš učiniti novim, neće me vidjeti u bolu i plakanju, neće mi optužiti mane, jer ih više neće biti. Amen. 🕊️🙏 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2021.

Bog umnaža, sve ono što je poželjeno iz vapajnog srca. Tražih jednu laticu da mi mane sakrije i zadobih milost čitave ruže. Oponaša mi duša balerinu dok mi kosti tijela ginu. Sve mogu u Kristu koji me jača. ( Fil 4,13). 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2021.

SANJALA SAM ISTINU ❤🕊️

Sanjala sam ruke koje sa mojima mole, 
koje moj križ blagoslivljaju i vole. 
Siju te ruke cvijeće,
da ne ugaze ponovno 
na trnje rane moje.

Sanjala sam oči koje samo ljubav vide 
i moga se tijela ne stide. 

Sanjala sam noge koje zbog Krista 
na mome križnom putu 
u ime ljubavi svete hode
i križ mi rado nose. 

Sanjala sam srce koje kuca kao moje. 

Sanjala sam anđela u pustinji,
kako je on cvijet uslišanja,
kako on proizlazi
iz moga trpljenja i rana.

Sanjala sam neizustivu radost, 
vječnu mladost, oporavak
i preobraženje križa moga.

Sanjala sam istinu,
duhovnu postojanost čuvara.

Sanjala sam kako me je 
ljubav od Boga ozdravila.
Kako me je shvatio
onaj koji dolazi bez suda.

Sanjala sam ljubav koju
mi šalju krila
arhanđela Rafaela.
Sanjala sam Lijek Božji. 

I taj lijek bijaše 
ljubav nad ljubavima,
pjesma nad pjesmama. 

Sanjala sam i ne budim se 
i kada izgleda da sam budna. 
Smještena mi duša 
u san moga vjerovanja. 

Ništa ne tražih od Boga za vječnost,
samo ljubav i biva mi dana.
Tu u srcu punom uzdanja,
da se ljubav vraća ljubavi.
Da nađe način za voljeti. 

I kada se čini da nitko
ne može križ zavoljeti,
to učini anđeo čuvar Božji.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2021.

Duša mi je cvijet, koji ne vene... u njemu je miris tamjana i mirodijskog ozdraviteljskog bilja. Nutrinu mi utješili zaručnici Neba, kazuju da ustrajem ukrašavati nutrinu molitvom pa ću i ja postati zaručnica u dan Jahvin milosni. U bezbol će me odvesti svi sveti kojima je putokaz vjera. Oni medna saća stvaraju u srcu mom, da me gorčina ne usmrti. Zna Bog da darujem tu slatkoću svima! I moja bol križa nije zalud.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2020.

🌹 SVETA RITA zaštitnica u beznađu🌹
Neka upale anđeli svijeće u svetištu svete Rite, da se vidi molitvena bol, tijela napaćenog. Neka se slije milost, ko potoci ulja ružarijskog u uplakane rane kojima radost neke svjetovne bolesti brane. Neka te rane moje dozivaju i ljubav tvoju ljube, pa i kad bitke gube, ti si Kriste sva moja pobjeda duše. Po trnu svete Rite, olakšaj trnju mom, ružom koja mi niče iz duše dok u tebe povjerenje stavljam i suzama životu nazdravljam, znajuć u njima je ulja mirisnog blagoslovljenog iz svete tajne, postati će molitve dugogodišnje uslišane! Amen. 
Svakoj bolnoj dušici šaljem po molitvenu ružicu svete Rite! Ljubim 😍😙😙

Ljubav je ruža mirisna, bol joj često dođe kao rosa... cvijeta upravo zbog poljevanja molitvama vapajnim! 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2020.

SVETA💕TAJNO

Sveta tajno, oko vedro milo,
željela bi se vratiti k tebi.
Iako nikada tu gdje ti dišeš 
ja nisam ni bila!
Znam tvoja bi me bijela krila zagrlila,
onako za zauvijek utješila.

Tajnosti otkrivena mom osjećaju,
želja mi iz ove čuhure poći,
biti leptirica oslobođena!

Tajno slađana, ukrasu vjere moje,
zamišljam kako nisam teret nikome,
zamišljam kako moje boli ne postoje!
I kako sam u tijelu 
ovako kao u duši lepršasta, mirisna.

Gledam se onako kako mi Bog šapuće.
Kako me Duh Sveti nadahnjuje.
I samo napad na moje okove,
osude moga križa me prisjete,
da sam ja bolesna i nesavršena.
Da sam ja uplakana jako
i da mi baš nije lako trpiti gorčinu.

Svaki je dan čežnja za pravdom Božjom.
Preobraženje križa mog.
Ne toliko da ja budem radosna,
nego da oni koji mi sudiše,
vide tko sam ja u Duhu istine.
I kako je moć Božja svemoguća
i kad mi govore što ti je dao,
čitav život u okovima ostavio. 
Ja znam da je moja bol 
sa svetim razlogom
i da sam u patnji radosnija, 
nego li oni koji imaju 
baš sve svjetovno.

Čudesan je Svevišnji,
ponajviše kada se vinem u Njegov mir,
na tvojim krilima tajanstvenog anđela. 

U skrovište me rajsko odvedi, 
u Crkvicu Duha Svetoga,
u grad anđela sa tobom da pjevam
Otajstvenoj tajni Boga Živoga. 
Amen. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2019.

MOLITVA GOSPI OD BRZE POMOĆI 🙏🏻🕊🌹

Rajska Djevice, kroz milost Kristovu siđi među naše uplakane doline. O našoj boli nema tko da se brine, osim tebe Bogorodice i svega svetog što nam Gospodin podari. Brzinom osjećaja za našu ljubav i vjeru dođi, kroz suze sa uslišanjem prođi, da nam srce i duša postanu puni nade i uspješno vrše volju Božju. Obasjaj nas Presvetim srcem, koje majčinski dječicu vapajnu razumi. Ti sa nama moli u ovo vrijeme kušnji, obmana i napasti, da se u ime Isusovo svaka duša pokaje i Boga zavoli. Spasi nas od svega Zla, vodi nas do vječnog spasenja, satri glavu Zmaja Poganoga, da nam njegov smrad ne naudi nikada. Dušice Božje iz Čistilišta izbavi, rukama molitvenim. Pomoćnice vjernika, pomoćnice laika, svećenika, pape i svih navjestitelja Kristovog Evanđelja, Zvijezdo jutarnja, Ružice Otajstvena, Savjetnice mladih, Ljubiteljice majki i očeva, Zaštitnice od požara i poplava, Obrano putnika, moli za nas u svim potrebama zagovornice nebeska, milosna. Amen. 

Od ❤Ana Emanuela, Bilaj, 8.01.2019.

Rajska nježnosti, grliš sve moje slabosti! Činiš me osvježenom u duši u sred umora tijela i tad se ja bolna kao da sam zdrava budim, smijem se jer si ti Isuse moja radost stalna, moj povijač rana u cvijetne mirisne latice, koje ne venu, već mi ruho molitveno postaju, trnje prekriju....da ne cvili moja tužna bol. Ne želiš ti moje mane, ni moje suze, ni moje depresivno stanje. Ali me poučavaš kako se duša kroz trnje preobražava u isijavajuće svjetlo raspjevane ljubavi i da trpljivost jedino spasenja vrijedi. Bez križa nikad nebi uspjela biti ovoliko tvoja i nebeska. I da mi još gore bude, samo bi više ruža Jeruzalemskih dobila, u haljinu svečanu ružarijsku dušu bi mi obukli tvoji sveti anđeli. Krilima me sakrili od sveg svjetovnog. Ne žalim muku svoju, jer je sjedinjena sa tvojom Golgotom... prikazana za spas nevinih i sirotih duša. Ne tražim Gospode za sebe ništa, samo ono što mi imaš dati po svojoj ljupkoj milosti Presvetoga srca. Amen. 
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2019.

Voljeni Isuse, pouzdanje moje ljubavi tebi darujem, ljubav srca i duše moje vjeruje da ćeš me iscijeliti, ne zbog mojih zasluga, već zbog moje vjere i tvoga milosrđa. Suze koje blistaju u mojim očima ti ako želiš možeš pretvoriti u bisere za sirote duše. Ti nas sve možeš obogatiti spasenjem. Učini Oče dobri po milosrđu i žrtvi tvoga ljubljenog sina daruj čudesa mojoj braći i sestrama, udijeli njima sve što ih treba za sreću, oslobodi ih od svega što ih noćas mučilo... mene ostavi za kraj... još suza mojih treba ovom svijetu, znam. Neka i tebe blagoslove osjećaji moji, neka ti dođe moje plakanje kao zahvala što volim u sred okova. Što me gorki kalež koji ispijam nije promijenio, samo mi dolivaju patnje...a ti si moje duše bezbol. Zahvaljujem ti Trojedini Bože što sam više nebeska, nego li zemaljska. Što mi je ime duše pobjedonosno! Što mi anđeli tvoji prije desetak godina prošaputaše ime pjesničke  duše... EMANUELA, uz ime Isusovo i ANA je potpuna, cijela. Milost me tvoja prati, i kada tijelo pati. Trpljivost si moga križa sveta ljubavi. ❤

Bilaj, 8.01.2018.

Tvoje boravište je u onom što voliš, bez obzira gdje si tijelom! Duša puna ljubavi, molitvom odlazi u željeno... prelazi ono tijelu nepremostivo! Satkani smo od ljubavi Božje, a ljubav sveta daje poniznima blagoslovljena krila! Lipote anđele moj, idem u naš sveti dom! 💒❤💌 

Ana Emanuela, 8.01.2017.

Radosti moja uplakana, utjeho moja ožalošćena. Ljubavi moja požrtvovna, ranjava me bol kralja mog, trnje tvoje i mene sluškinju bode, pod ovim križem oživljava me spomen na tebe... U svakom otkucaju srca mog ti si Gospodine, plamen Duha Svetoga u njemu sja, tajnost me tvoja blagoslivlja, umornu umiva sa nebeskog izvora spasenja. Grči mi se duša kad te promatra, kada hodočasti nutarnjim stazama do tvog križnog putovanja. Sve se moje slama, a tvoja ljubav meni Duha Svetoga poklanja, sveto ganuće, suza sjaj, vjeru duboku da za tobom ću u Raj. Otkupio si me, sve moje grijehe razapeo i bol odnio, sve ovo što ja sad trpim malo je , jer bez tebe bila bi žeđ neutažena... svaka patnja vidljiva, skrivaš me pod svojim svetim plaštem spasonosnim od utvara, od sudaca, nagrađuješ osmijesima i ljudima koji me u srce i dušu vide, drugi mogu da se zbog zlih zatrovanih jezika stide. Kriste kralju mog života u tebi mi je sva ljupkost i svetinja. Gospodari krvlju mojom, mojim srcem, mojom dušom i mislima, amen.

Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela Šimunić, 8.01.2017.

Nisam za to da se živi na pola duše, na pola srca, na pola pjesme, al se mora...nesretnici ne biraju, samo srećom smatraju ujedinjenje tog pola u istom sanjivom Nebu kojeg nose u identičnom treptaju očiju koje zacjeljuju rane života! 

©Ana Emanuela, 8.01.2016.

Ma°dođi, što ćeš tu u samoći, dođi da objasniš ono moje emotivno koje se krije iza onih riječi; nije mi ništa! Reci da znaš moju dušu, moju srce i da dobro znaš da kada mi se plače ja smijem se! Podigni se dušom do moje duše anđele! Trebam te!

©Ana Emanuela, 8.01.2016.

Ostavio mi je čežnju, ljubav, ufanje, ostavio mi je na duši netko samo moj molitve i lančić vjere da mi u boli srce ne zebe. Ostavio mi je to na dar kad mi se srce slomilo, kada mi do života nije bilo. I samo ja vidjeh dar anđela, još ga nosim i pokušavam da ga opišem ljudima. Osjet da je privjesak ko lepet krila živ godi suzama, godi bolima...pjeva mi, k sebi u svetu ljubav odavno poziva, pa me budi, za našu ljubav se trudi. Voljena sam iz tajne...voljena od anđela sna i buđenja. Moja je uspavanka i zornica.

©Ana Emanuela Šimunić,8.1.2015.

Nije li tužno da mlada žena tuguje, a nikom ništa ne duguje...Nije li tužno skrivati se iza osmijeha, zazivati blagoslov Neba, a uvijek nasjesti na zamke zlog. Čemu joj je smisao ljubiti, a mačevana cijeli život biti. Ne shvaćam eto te šapate o sreći, i kako suze svete kroz moju bol mogu teći... Ne shvaćam više ni Nebo koje me zove, a ne upija...Vraća, zašto me vraća sila Božja u ove okove neizustive. Ja bi samo usnula, sveto ime izustila... Ja bi samo da se ostvari ono što kroz mene pišu anđeli. O gdje ste mene pronašli da u najgorčem bolu pišem o sreći... Ne moj te me više tješiti, recite mi konačno istinu... Tko sam ja osim plakanja...osim iluzije i sna...Ne sličim na prosjake, ja darujem...u radu se predajem i kad trnje bode me. Tko sam ja, pretrgana od zemaljsko-nebeskih susreta... Da sam bar ljubav..ili tek tišina koja sja u zvijezdama... Da sam bar ondje gdje boli nema...a evo opet neka oluja se sprema zadnju lađu moru svom da da...Možda mi je na dnu mora dom...ona tajna sudbina...možda ću umjesto praha nebeskog pjesak postati, možda će me vali vječno raznositi... Možda ću i biser postati, ako se najlipši dio mene u školjci ljubavi skrasi. 
Srce puno soli što me tako noćas boli.. 

© Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2014. 

Nema komentara:

Objavi komentar