utorak, 3. siječnja 2023.

PRINCEZA BUDI PRINCA SNOM

Bol te odvede u svetu ekstazu... osjetiš stvarno ono što ti je molitva, raduješ se i kada su ti krila slomljena! Oživi ti duša u sred rana tijela, zamirišeš na ruže ozdravljenja u sred buketa od trnja. I ne ne ludiš, samo ti je duša odlučila ispravno, voljeti vjeru u ljubav nad ljubavima! To drži stupove narušenog hrama, da ne klone tijelo razapeto nepravdom. Živim osmijehe i uvijek ću ih živjeti vjerujući u tebe, koji si mi dar sa dlanova Očevih, jer te moja ljubav poput Princeze budi, ja sam eto preuzela ulogu junakinje! Bit će da su stvarne bajke drugačije. I eto dolazim bosonoga, bez  kočije i konja... na krilima Duha Svetog tebi pjevam. Ako njega čuješ znati ćeš sve. Nije lako biti Princ ranjene princeze, ali isplati se, ljubav je mučenica, na Krista je! 🎺🕊

P.s. izula sam cipelice da ti ne ozljedim srce, hodati ću bosa. Prepoznaj me po svjetlosnim tragovima duše, blagoslov kad ti ostavim. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 3.01.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar