srijeda, 13. veljače 2019.

POSTOJIMO 💑

Postojim u tvome životu i
ti postojiš u mome,
dovoljno za agape ljubav
ako je to volja Božja!

Postojimo kao duša uz dušu,
postojimo kao osjećaj uz osjećaj.
Postojimo kao vjera uz vjeru.
Postojimo kao molitva uz molitvu.
Postojimo kao suza uz suzu.
Postojimo kao osmijeh uz osmijeh.
Postojimo kao srce uz srce.
Postojimo kao duša uz dušu.
Postojimo kao tajna uz tajnu.
Postojimo kao čuvar
i čuvarica ljubavi nježne,
koja ljubi križ i prinosi svoju
poniznu ljubav Bogu na dar.
Tako mi postojimo anđele,
u mom snu.
Ti si tu, ja se od nas ne odjeljujem
niti ću ikada.
Tijelom možda osamljena,
ali dušom oduvijek tvoja.
Dušu mi bar može iskrena ljubav
ljubiti, nikad se ne izgubiti.
Jer znam dobro tko sam,
ljubav zarobljena u okovima.
Mislima nebeskim mi smo vezani.
Ne pristajemo na ovu
nepravdu zemaljsku.
Mi se u pjesmi nađemo,
sastanci su naši vječni.

Od ❤Ana Emanuela, Bilaj 13.02.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar